|
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork pcpr@pcprlebork.pl www.pcprlebork.pl |
Załącznik nr 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto i nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto
|
|
Lębork, dnia 20.03.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
OGŁOSZENIE NR PCPR.DA.PZP.10.2025
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
tel. 59 8421771
e-mail: pcpr@pcprlebork.pl
adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl
NABYWCA:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
NIP: 841-16-09-072
ODBIORCA:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
reprezentowane przez Bogusławę Lis-Zielińską- Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Modernizacja budynku garażowo-gospodarczego będącego w trwałym zarządzie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Stefana Okrzei 15 w Lęborku”
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do ogłoszenia PCPR.PZP.DA.10.2025
z dnia 20.03.2025:
Zał. 1 - Część opisowa projektowanego remontu.
Zał. 2 - Obmiar.
Udzielenie gwarancji: 36 miesięcy
Zakres zamówienia wg kodów:
- CPV 45111300-1 – roboty rozbiórkowe
- CPV 45000000-7 – roboty budowalne
- CPV 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
Informację o możliwości składania ofert częściowych, o ile zamawiający taką możliwość przewiduje: NIE
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
Termin/harmonogram realizacji zamówienia – realizacji umowy: od dnia podpisania umowy
do 30 listopada 2025 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
- Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktywny status prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub posiada wpis do Krajowego Rejestru Sądowego zgodnie z katalogiem podmiotów zobowiązanych do rejestracji znajdujących się w art. 36 ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Wydruk opatrzony datą należy przedstawić wraz z ofertą.
- KRYTERIA OCENY OFERT:
Nazwa kryterium: Cena – Kryterium 1- 100%
- INFORMACJĘ O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
- Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
- Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
Cena – 100%.
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie
mniej, według formuły:
Cn/Cof.b. x 100 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 – wskaźnik stały
- OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI W RAMACH DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT:
- Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium najniższej ceny oferty.
- Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
- Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - maksymalnie 100 punktów.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy/Wykonawcom, którego oferta uzyska największą liczbę punktów
- W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta składana przez Oferenta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3.
- Integralną częścią oferty są załączniki wymienione w treści ogłoszenia, które Oferent winien załączyć do oferty (patrz pkt III)
- Oferta oraz załączniki muszą być sporządzone na piśmie w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
- Zaleca się, by każda, zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty i załączników była podpisana lub parafowana przez Oferenta. Wszystkie zmiany w treści oferty, a w szczególności przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp. winne być podpisane lub parafowane przez Oferenta.
- Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(-ych) przedstawiciela(i) Oferenta zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta.
- Ofertę wraz z załącznikami można złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dla osób posiadających dowód elektroniczny).
- Oferta przesłana drogą e-mail zostanie odrzucona, ponieważ nie spełnia dodatkowych cech wskazanych w ustawie prawa zamówień publicznych, tj. zapewnienie zachowania integralności, autentyczność, nienaruszalność danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewnienie możliwości zapoznania się z treścią oferty wyłącznie po upływie terminu na jej składanie, stąd też nie może być wykorzystany do skutecznego złożenia oferty w postępowaniu.
- W sytuacji, kiedy ofertę i/lub załączniki do oferty w imieniu Oferenta podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Oferenta) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
- W cenie oferty Oferent winien uwzględnić wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do poniesienia
dla realizacji zadania. - Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji
w czasie trwania potencjalnej umowy. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym przedstawienia szczegółów kalkulacji ceny oferty.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta zawiera informację na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych, o ile zakaz taki nie został wyłączony.
- Oferent może wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiana lub wycofanie złożonej oferty jest skuteczne tylko wówczas, gdy została dokonana przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku zmiany oferty, Oferent składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian, a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany, czy też przedłożenia nowych dokumentów, Oferent winien te dokumenty złożyć równocześnie ze zmianą oferty.
- W przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą wycofuje.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Składający ofertę pozostaje nią związany do czasu zawarcia umowy jednak nie dłużej niż 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT:
do dnia 03.04.2025 r. godz. 13:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- MIEJSCE I FORMĘ ZŁOŻENIA OFERTY:
- Osobiście: w zamkniętej kopercie bezpośrednio do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, sekretariat pok. 212 (zgodnie VII pkt 4)
- Przysyłanie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (zgodnie z VII pkt 6):
- skrzynkę EPUAP: EPUAPPCPRLEBORK/SkrytkaESP
- e-doręczenia: AE:PL-54050-49902-TESRH-17
- uwaga: oferta przesłana na adres e-mail zostanie odrzucona
- ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI UMOWA JEST WYMAGANA, W TYM OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY
ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TAKIEJ UMOWY:
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień potencjalnej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
- zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
- zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
- wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI NEGOCJACJI Z WYKONAWCAMI:
Zamówienia udziela się wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z uwzględnieniem możliwości negocjacji w zakresie kryteriów oceny ofert oraz każdorazowo, gdy kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia jest mniejsza niż wartość oferty najkorzystniejszej.
UWAGI:
Więcej informacji pod numerem telefonu: 59 8421771 lub 533-744-655
1. Aleksandra Mach – Kierownik Działu Administracyjnego
2. Bogusława Lis-Zielińska – Dyrektor PCPR Lębork
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych. Zamówienie udziela się zgodnie z wewnętrznym regulaminem jednostki, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych. Wobec tego zapytanie nie kształtuje zobowiązania jednostki do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Jednostka zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
5) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
|
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork pcpr@pcprlebork.pl www.pcprlebork.pl
|
PCPR.DA.PZP.10.2025
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku w związku z zapytaniem dotyczącym ogłoszenia numer PZP.DA.PZP.10.2025 z dnia 20.03.2025 r. w odpowiedzi przekazuje:
- Czy kanał w garażu gdzie stoi samochód osobowy ma zostać zlikwidowany?
Nie. Należy wymienić materiał, ponieważ są zbutwiałe deski.
- Czy nowe bramy garażowe mają spełniać konkretny współczynnik przenikania ciepła?
Nie jest wymagany konkretny współczynnik ciepła. Bramy mają być otwierane do góry, na pilota.
- Czy otwory wentylacyjne pod oknami mają zostać usunięte?
Otwory wentylacyjne muszą pozostać – należy zamontować kratki wentylacyjne.
- Do wymiany jest jedynie zbite okno czy luksfery także? Jeżeli mają one zostać zmienione to proszę o podanie współczynnika przenikania ciepła.
Miejsca, gdzie były okna i luksfery mają zostać zamurowane – poz. 14 z zał.2 obmiar
- Czy należy uwzględnić w ofercie wymianę orynnowania?
- W zamówieniu wskazano "przebudowa instalacji elektrycznej...", czy na to projekt lub mogą Państwo podać ilość punktów świetlnych oraz gniazd i ich rodzaj?
Punkty świetlene – 8 wewnątrz, 1 na zewnątrz
Gniazda – w dwóch częściach zamykanych po 3 gniazda hermetyczne, także w części zamykanej – 1 gniazdo „siła” – szafka energetyczna z zabezpieczeniami
- W przedmiarze wpisano 2 bramy garażowe, rozumiem, że istniejąca brama garażowa jest wymiany, a stanowisko postojowe BUS jest bez bramy garażowej - otwarte pomieszczenie
Należy zamontować 2 bramy garażowe (jedna szersza, druga węższa).
Jedno z pomieszczeń będzie otwarte.
- W przedmiarze uwzględniono w poz. 3 rozbiórkę sufitów z płyt wiórowo cementowych ale nie uwzględniono wykonania nowych sufitów. W jaki sposób mają one być wykonane?
Sufitów podwieszanych nie będzie winien być przeszpachlowany i pomalowany.
- W dokumentacji jest zapis " szczegółowy zakres remontu określa przedmiar robót, który jest podstawą wyceny robót", czy oferta ma być przygotowana jedynie na jego podstawie? Zauważyłem w przedmiarze kilka braków, czy będzie to rozliczane jako roboty dodatkowe?
Należy uwzględnić w złożonej ofercie wszystkie wymagane prace.
- Poz. 4 w przedmiarze określa podstemplowanie zagrożonych stropów, czy jest na to jakiś projekt lub wytyczne w jaki sposób oraz z jakiego materiału ma to zostać wykonane?
Podstemplowanie otworu (drzwi) przy jego wykonaniu.
- Czy garaż 1, gdzie aktualnie stoi samochód osobowy ma także być na nowo malowany?
Tak.
- Na oględzinach w części gdzie mają zostać podstemplowane sufity widać znaczne ugięcia stropu, są to elementy wykończenia (płyty wiórowo- cementowe) czy elementy konstrukcyjne?
- Na oględzinach w części gdzie mają zostać podstemplowane sufity znajduje się instalacja hydrauliczna z dwoma zaworami i licznikiem, czy ma ona pozostać, czy jest ona do likwidacji?
- Czy lampa zewnętrzna ma zostać zlikwidowana?
Na zewnątrz, po modernizacji powinno być zainstalowane oświetlenie – 1 lampa.
- W garażu, gdzie stoi samochód osobowy znajduje się prawdopodobnie instalacja alarmu. Czy jest on aktywny? Czy ma zostać także wykonany na pozostałej części garażu?
Budynek nie jest i nie ma być podłączony do instalacji alarmu. Pozostałości po wcześniejszych instalacjach mają być uporządkowane, zlikwidowane.