Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

Ogłoszenie o zamówieniu - PKE

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, w związku z realizacją zadania ustawowego dotyczącego prowadzenia działań w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej, w tym dla osób stosujących przemoc domową, zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową w roku 2023, uwzględniając poniższe warunki:

 

 

  1. Zamawiający:

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

ul. Stefana Okrzei 15

84-300 Lębork

tel./fax: 59 842 17 71

adres e-mail: pcpr@pcprlebork.pl

 

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Specyfika głównych wymagań:
    1. przeprowadzenie programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową, zwanego dalej Programem, zgodnie z:
  • Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej  (Dz. U.  z 2021 r., poz. 1249 z późn. zm.).
  • Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023 r.
    w sprawie programów korekcyjno - edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową (Dz. U. z 2023 r., poz. 1163).
  • Krajowym Programem Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na rok 2023 przyjęty uchwałą Rady Ministrów Nr 248 z dnia 09 grudnia 2022 r. (M.P. z 2022 r.,  poz. 1259),
    1. termin realizacji zamówienia: od października 2023 r. (dokładne terminy i szczegółowy plan zostaną omówione po rozpoczęciu współpracy)
    2. miejsce realizacji zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
      ul. Stefana Okrzei 15 84-300 Lębork
    3. proponowana forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
    4. cykl zajęć obejmować będzie 60 godzin zegarowych zajęć grupowych oraz po 1 godzinie zegarowej zajęć indywidualnych (łącznie 15 godzin zegarowych) dla każdego uczestnika; zajęcia będą odbywać się nie rzadziej niż raz w tygodniu; docelowa grupa 16 osób; Program powinien być prowadzony przez dwóch trenerów
    5. Wykonawca usługi będzie zobowiązany do przeprowadzenia Programu zgodnie
      z przyjętymi standardami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023 r. w sprawie programów korekcyjno - edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową (Dz. U. z 2023 r., poz. 1163)
    6. Wykonawcy będą zobowiązani do zapewnienia materiałów szkoleniowych i prowadzenia dokumentacji zajęć (według wzoru opracowanego przez Zamawiającego), przeprowadzenia monitoringu po ukończeniu 50% zajęć, a następnie przekazanie Zamawiającemu oryginałów prowadzonej dokumentacji po zakończeniu edycji tj.:
  • Kart Indywidualnych Uczestników Programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową – Diagnoza wstępna,
  • Kontraktów podpisywany przez Uczestników,
  • Informacji, o zgodzie dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
  • Kart Indywidualnych Uczestników Programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową - Diagnoza pogłębiona,
  • Ankiet pre, post,
  • Ankiet ewaluacyjnych,
  • Kart spotkań grupowych,
  • Ankiet monitorujących,
  • List obecności,
  • Zestawienia zbiorczego obecności na zajęciach,
  • Sprawozdania z realizacji programu,
  • Zaświadczeń o ukończeniu programu, wydanym uczestnikom po jego ukończeniu.

 

III. Ofertę mogą złożyć osoby, które:

 

  1. mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
  2. nie byli karani za przestępstwa popełnione umyślnie,
  3. posiadające wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej lub
  4. posiadające tytuł zawodowy magistra na kierunku:

a) psychologia, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacji lub pracy socjalnej lub

b) innym, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki lub resocjalizacji, lub

5.    będące terapeutami lub psychoterapeutami;

6.  posiadające udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej;

7.  posiadające zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze 50 godzin w zakresie pracy z osobami stosującymi przemoc domową.

 

IV. Oferta powinna zawierać:

 

  1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – zgodny
    z załącznikiem nr 1,
  2. oświadczenie – załącznik nr 2,
  3. zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 3,
  4. uwierzytelnione kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz ukończone szkolenia (dyplom lub świadectwo ukończenia uczelni), potwierdzone za zgodność z oryginałem,
  5. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje,
  6. CV (podpisane) opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”

V . Miejsce i termin składania ofert:

 

  1. Ofertę cenową należy: 

- złożyć do siedziby Zamawiającego: ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Oferta cenowa na przeprowadzenie Programu korekcyjno – edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową”. Za termin złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu do PCPR.

 

Termin składania oferty upływa w dniu 22 września 2023 r. o godzinie 1200.

 

VII.     Kryterium wyboru oferty: cena (brutto) 100%

VIII.   Opis sposobu obliczania ceny.

 

  1. Cena brutto powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  2. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.

 

IX. Dodatkowe informacje

  1. Zamawiający porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej i drogą elektroniczną.
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkie osoby, które ubiegały się o udzielenie zamówienia.
  3. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą spełniającym wymogi określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później, niż w terminie związania ofertą.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  6. W niniejszym postępowaniu nie przysługują oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Ogłoszenia o zamówieniu bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania, a szczególnie w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć
    na realizację zlecenia lub w przypadku, kiedy liczba uczestników przystępujących
    do programu będzie mniejsza.

 

 

 

 

Lębork, dnia 15 września 2023 r.        

                                                         

Bogusława Lis - Zielińska

Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu

z dnia 15.09.2023 r.

............................................................................                                                     

(imię i nazwisko lub nazwa Wykonawcy)

 

............................................................................                                                     

(adres lub siedziba)

                       

tel.: .....................................................................                                                

 

adres e – mail: ....................................................

                                                                                                                                   Zamawiający:

Powiatowe Centrum

Pomocy Rodzinie w Lęborku

ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

 

 

FORMULARZ CENOWO - OFERTOWY

 

W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 15.09.2023 r. na:

 

„Przeprowadzenie programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących

przemoc domową”

 

Ja/My, niżej podpisany/i,

 

_____________________________________________________________________________

 

_____________________________________________________________________________

 

działając w imieniu i na rzecz:

_____________________________________________________________________________

 

Składam/y ofertę na usługę; przeprowadzenie programu korekcyjno -edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową.

                                 

  1.   Oferuję/my wykonanie zamówienia za ……………..zł/ godz.  zegarową

/słownie brutto/ _____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

  1. Zobowiązuję/my się świadczyć usługę w terminie od …………….……………do …………………...

 

  1. Uważam się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

  1. Zapoznałem się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązuję się,
    w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej, do zawarcia umowy w miejscu
    i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

 

       ...................................................                                .......................................................

        miejscowość i data                                                                             (Podpis Wykonawcy)      

Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu

z dnia 15.09.2023

............................................................................                                                     

(imię i nazwisko lub nazwa Wykonawcy)

 

............................................................................                                                     

(adres lub siedziba)   

                       

tel.): ...................................................................                                                

 

adres e – mail): ..................................................                                                     Zamawiający:

Powiatowe Centrum

Pomocy Rodzinie w Lęborku

ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

 

OŚWIADCZENIE

 

Niniejszym oświadczam, że;

 

  1. Byłem/ nie byłem  karany za umyślnie popełnione przestępstwo*

 

  1. Korzystam/nie korzystam z pełni praw publicznych*

 

  1.  Posiadam/ nie posiadam pełną zdolność do czynności prawnych*

 

  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji Ogłoszenia o zamówieniu. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/a, poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również,
    że podanie tych danych było dobrowolne.

 

Podstawa prawna:

 

Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. str.1) „RODO”

 

 

………………………………                                         ………………………………………

miejscowość i data                                                                (Podpis Wykonawcy)      

*niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu

z dnia 15.09.2023 r.

 

............................................................................                                                     

(imię i nazwisko lub nazwa Wykonawcy)

 

............................................................................                                                     

(adres lub siedziba)

                                   

tel.): ...................................................................                                                

 

adres e – mail): ..................................................

               Zamawiający:

Powiatowe Centrum

Pomocy Rodzinie w Lęborku

ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

 

 

Projekt umowy

 

UMOWA NR …../2023

 

zawarta w dniu ……….. roku w Lęborku pomiędzy:

 

Powiatem Lęborskim - Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Lęborku przy ulicy Stefana Okrzei 15, reprezentowanym przez:

 

Bogusławę Lis - Zielińską – Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

zwanym w dalszej części umowy Zleceniodawcą, a:

 

  1. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

  1. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

zwanymi w dalszej części umowy Zleceniobiorcami,

 

na przeprowadzenie programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową

 

o następującej treści:

 

§ 1

  1. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorcy zobowiązują się do realizacji usług polegających
    na przeprowadzeniu programu korekcyjno - edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową, zwanego dalej Programem dla grupy docelowej 16 osób, zgodnie z:
  • Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej  (Dz. U.  z 2021 r., poz. 1249 z późn. zm.).
  • Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023 r.
    w sprawie programów korekcyjno - edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową (Dz. U. z 2023 r., poz. 1163).
  • Krajowym Programem Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na rok 2023 przyjęty uchwałą Rady Ministrów Nr 248 z dnia 09 grudnia 2022 r. (M.P. z 2022 r.,  poz. 1259).
  1. Program obejmuje spotkania indywidualne (po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika) i spotkania grupowe (60 godzin zegarowych dla grupy),
  2. Zleceniobiorcy zobowiązują się do zapewnienia materiałów szkoleniowych, prowadzenia dokumentacji zajęć (według wzoru opracowanego przez Zamawiającego), przeprowadzenie monitoringu po ukończeniu 50% zajęć, a następnie przekazanie Zamawiającemu oryginałów prowadzonej dokumentacji po zakończeniu edycji tj.:
  • Kart Indywidualnych Uczestników Programu korekcyjno – edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową – Diagnoza wstępna,
  • Kontraktów podpisywany przez Uczestników,
  • Informacji, o zgodzie dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
  • Kart Indywidualnych Uczestników Programu korekcyjno – edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową – Diagnoza pogłębiona,
  • Ankiet pre, post,
  • Ankiet ewaluacyjnych,
  • Kart spotkań grupowych,
  • Ankiet monitorujących,
  • List obecności,
  • Zestawienia zbiorczego obecności na zajęciach,
  • Sprawozdania z realizacji programu, oraz
  • Wydadzą uczestnikom po ukończeniu programu zaświadczenia o jego ukończeniu
    z podaniem ilości godzin odbytych przez uczestników zajęć (indywidualnych
    i grupowych) oraz tematyki prowadzonych zajęć.

 

§ 2

  1. Miejsce realizacji programu: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ul. Stefana Okrzei 15.
  2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku poprowadzi obsługę administracyjną
    i księgową programu oraz zapewni pomieszczenia, niezbędne materiały biurowe i sprzęt
    do prowadzenia programu (p. papier, długopisy, projektor, ekran, itp.) pod warunkiem zgłoszenia takiego zapotrzebowania.

§ 3

  1. Zleceniobiorcy zobowiązują się, w czasie trwania niniejszej umowy, wykonywać powierzone zadanie z należytą starannością i sumiennością.
  2. Zleceniobiorcy zobowiązują się do zachowania tajemnicy służbowej danych osobowych uczestników zajęć i wszelkich informacji objętych ochroną.

§ 4

  1. Zleceniobiorcy zobowiązują się wykonać wymienione w § 1 czynności w terminie od dnia ….. października 2023 roku do dnia …………..roku.

§ 5

  1. Za wykonanie wymienionych w § 1 ust. 2 czynności Zleceniobiorcy otrzymają wynagrodzenie brutto ogółem ……………………………………. zł (słownie: ………………………………………………………………..)
  2. Cena wymieniona w ust. 1 zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne
    do jego wykonania w tym między innymi (podatek VAT lub w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej wszelkie zaplanowane oraz niezaplanowane,
    a wynikające z obowiązujących przepisów podatki oraz składki ZUS ponoszone przez Zamawiającego oraz Wykonawcę, w tym ewentualne koszty pracodawcy, które wystąpią
    po podpisaniu umowy.[1]
  3. Wypłata wynagrodzenia za przeprowadzenie Programu, nastąpi przelewem do 7 dni
    po  wykonaniu zajęć w danym miesiącu na wskazany przez Zleceniobiorców rachunek bankowy, po otrzymaniu rachunku i stwierdzeniu przez Zleceniodawcę terminowego i prawidłowego wykonania zleconej pracy będącej przedmiotem niniejszej umowy.
  4. Realizacja i rozliczenie umowy musi nastąpić do dnia ………. roku.
  5. W wystawianym rachunku/fakturze należy zawrzeć następujące dane:

       Nabywca: Powiat Lęborski ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork, NIP 841-16-09-072

       Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Czołgistów 5 84-300
  Lębork.

§ 6

  1. Zleceniobiorcy zobowiązują się do realizacji zadań samodzielnie i nie mogą powierzyć w całości ani w części wykonania zlecenia innym bez pisemnej zgody Zleceniodawcy. Zleceniobiorcy ponoszą odpowiedzialność wobec osób trzecich.
  2. W przypadku stwierdzeniu błędów i wad w wykonaniu niniejszego zlecenia Zleceniobiorcy zobowiązani są do bezpłatnego ich usunięcia.

§ 7

  1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Wszelkie ewentualne spory mogące wynikać z niniejszej umowy, strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Zleceniodawcy.

 

§ 8

Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, w tym: 1 egzemplarz dla Zleceniobiorcy pierwszego, 1 egzemplarz dla Zleceniobiorcy drugiego i 2 egzemplarze dla Zleceniodawcy.

 

 

ZLECENIODAWCA                                                                                              ZLECENIOBIORCY

 

 

 

[1] Zastosować w zależności od tego, czy Oferentem jest osoba prawna, czy osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej.

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31