Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork pcpr@pcprlebork.pl www.pcprlebork.pl |
Załącznik nr 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 50.000,00 zł netto i nie mniejszej niż 20.000,00 zł netto
|
Lębork, dnia 16 grudnia 2024 r.
ZAPYTANIE O CENĘ
OGŁOSZENIE NR PCPR.DA.22.2024
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
e-mail: pcpr@pcprlebork.pl
adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl
NABYWCA:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
NIP: 841-16-09-072
ODBIORCA:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, reprezentowane przez Bogusławę Lis-Zielińską- Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Obsługa informatyczna, wsparcie merytoryczne przy korzystaniu z systemów informatycznych oraz pełnienie funkcji Inspektora Danych Osobowych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
kod CPV72000000-5 – usługi informatyczne: konsultacje, opracowania, oprogramowania komputerowe i wsparcia – kod wiodący
kod CPV79417000-0 - usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Bieżąca obsługa informatyczna rozumiana jako nadzór nad posiadanymi przez Zleceniodawcę urządzeniami, (tab.1) oraz systemami informatycznymi i wsparciem merytorycznym systemów informatycznych (tab. 2,3,4).
Tab.1 Wykaz sprzętu objętego obsługą informatyczną
l.p |
Nazwa sprzętu |
ilość |
uwagi |
|
Stanowiska robocze |
36 |
Wykaz wg PZSI PCPR Lębork |
|
Serwer |
1 |
1.serwer systemów dziedzinowych |
|
Urządzenia mobilne |
27 |
|
|
Centrala telefoniczna |
1 |
|
|
Sieć komputerowa, w tym: Okablowanie strukturalne, routery, switche, print serwery |
1 |
|
|
NAS |
1 |
Archiwizacja danych |
Tab. 2 Oprogramowanie dziedzinowe
l.p |
Nazwa systemu dziedzinowego |
Ilość stanowisk wymagających instalacji SD |
uwagi |
|
Pomost Std |
do 10 |
SD wykonany w technologii trójwarstwowej, nie jest wymagana odrębna instalacja na stanowiskach roboczych |
|
EKSMOON ( PZOON) |
10 |
dostęp przez przeglądarkę internetową , |
|
Programy księgowe FK KADRY PŁACE PŁATNIK |
4 |
wymaga konfiguracji i instalacji na stanowiskach roboczych i serwerze |
Tab. 3 Oprogramowanie systemowe
l.p |
Nazwa systemu |
Ilość stanowisk |
uwagi |
|
Serwer MS Windows 2012 Std |
1 |
Serwer oraz maszyny wirtualne |
|
MS Windows 10 Prof. |
42 |
Stanowiska robocze |
Tab. 4 Oprogramowanie dziedzinowe i systemy operacyjne
l.p |
Nazwa systemu dziedzinowego |
Ilość stanowisk wymagających wsparcia |
uwagi |
|
Systemy operacyjne MS Windows
|
42 |
Wszystkie stanowiska robocze |
|
Programy biurowe typy Office |
42 |
Wszystkie stanowiska robocze |
Polegające na:
- świadczeniu nadzoru informatycznego oraz usuwaniu usterek i awarii dla sieci informatycznej,
- bieżącej konserwacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
- bieżącym nadzorze i administracji sieci komputerowej, serwerów, usług internetowych, baz danych
- nadzorze i administracji systemów archiwizacji danych wg wykazu umieszczonego w PZSI PCPR Lębork
- kontroli bezpieczeństwa sieci komputerowej zgodnie z zapisami w PZSI PCPR Lębork
- nadzorze nad prawidłową eksploatacją i administrowaniem serwerów domenowych oraz funkcjonowaniem mechanizmów uwierzytelniania użytkowników,
- instalacji oprogramowania systemowego oraz dziedzinowego na komputerach;
- świadczeniu usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych
z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania; - wsparciu merytorycznym użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania dziedzinowego aplikacyjnego oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego;
- analizie wymagań użytkowników dotyczących wprowadzenia zmian
w użytkowanych systemach informatycznych poprzez współpracę z systemami typu help desk producentów oprogramowania. - prowadzeniu analiz wyjaśniających nietypowe błędy bądź niezgodne
z założeniami zachowanie systemów informatycznych, - usuwaniu awarii w posiadanym przez Zleceniodawcę sprzęcie oraz oprogramowaniu, chyba, że do usunięcia awarii lub usterki oprogramowania lub sprzętu, w tym sieciach informatycznych, poszczególnych zestawach komputerowych konieczna jest interwencja producenta bądź podmiotu posiadającego prawa autorskie.
Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w Jednostce zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia RODO oraz Ustawy ODO, polega w szczególności na:
- organizacji bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych zgodnie z wymogami Rozporządzenia RODO i Ustawy ODO;
- informowanie Administratora oraz pracowników u niego zatrudnionych
o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia oraz przepisów o ochronie danych osobowych i doradzanie im w tej sprawie pod kątem zagrożeń, naruszeń i następstw dotyczących procedur w zakresie bezpieczeństwa danych; - zapewnienie przetwarzania danych zgodnie z uregulowaniami Polityki Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych;
- nadzór nad wydawaniem upoważnień do przetwarzania danych osobowych
i prowadzeniem ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych; - nadzór nad bezpieczeństwem danych osobowych oraz prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych;
- kontrola działań komórek organizacyjnych pod względem zgodności przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych;
- inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w zakresie doskonalenia ochrony danych osobowych;
- bieżące aktualizacje Polityki Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych
i Polityki Zarządzania Systemem Informatycznym u Zleceniodawcy; - prowadzenie szkoleń wynikających z zapisów Polityki Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych i Polityki Zarządzania Systemem Informatycznym.
Miejsce realizacji zamówienia:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
Termin/harmonogram realizacji umowy: od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełniają warunki w zakresie:
- posiadania kompetencji/uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – złożą w tym zakresie oświadczenie
na formularzu ofertowym; - sytuacji finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – złożą
w tym zakresie oświadczenie na formularzu ofertowym; - posiadania potencjału technicznego i osobowego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia – złożą w tym zakresie oświadczenie na formularzu ofertowym;
- posiadania wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
- KRYTERIA OCENY OFERT:
kryterium cenowe - 100 % cena
- OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI W RAMACH DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT:
- Cena brutto musi obejmować wszystkie miesięczne koszty związane
z wykonaniem zamówienia łącznie z obowiązującym podatkiem VAT. w rozbiciu na:
- obsługę informatyczną i wsparcie merytoryczne przy korzystaniu z systemów informatycznych,
- pełnienie funkcji Inspektora Danych Osobowych.
Wykonawca podaje cenę netto i brutto oraz wylicza wartość całego zamówienia.
- Zaproponowana przez Wykonawcę cena jest ceną ostateczną i nie może ulec zmianie.
- Wykonawca winien dokonać dokładnego rozeznania i skalkulować cenę w sposób szczególnie rzetelny, uwzględniający wszystkie rodzaje i składniki kosztów.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
- Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że oferty przedstawiają taką samą cenę Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia
w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca składa ofertę w języku polskim na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Oferta i wszystkie załączniki (jeśli dotyczy) powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 27 grudnia 2024 r. do godz. 10:00
- MIEJSCE I FORMĘ ZŁOŻENIA OFERTY:
Oferty oznaczone „Obsługa informatyczna, wsparcie merytoryczne przy korzystaniu
z systemów informatycznych oraz pełnienie funkcji Inspektora Danych Osobowych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku” należy złożyć w terminie
do dnia 27 grudnia 2024 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres: pcpr@pcprlebork.pl lub w zamkniętej kopercie do pok. 212 (sekretariat) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork.
- ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI UMOWA JEST WYMAGANA:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego oraz jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Projekt umowy zostanie przesłany po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI NEGOCJACJI Z WYKONAWCAMI:
Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji, gdy kwota przeznaczona
na sfinansowanie zamówienia jest mniejsza niż wartość oferty najkorzystniejszej.
- UWAGI:
- Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zamawiający zastrzega unieważnienie postępowania na każdym jego etapie do momentu podpisania umowy bez wskazania przyczyny.
- Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli:
- treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba
że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.