Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

OGŁOSZENIE O NABORZE - KSIĘGOWY (umowa na zastępstwo)

Lębork, dnia 09.07.2025 r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na  stanowisko:

KSIĘGOWY
(umowa na zastępstwo)
 

  1. Niezbędne wymagania wobec kandydata:
  1. Obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  3. Posiada nieposzlakowaną opinię i nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego);
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  6. Posiada wykształcenie średnie[1] o profilu ekonomicznym z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy w księgowości lub wykształcenie wyższe[2] na kierunku ekonomia, rachunkowość i finanse lub zarządzanie o specjalności rachunkowość lub pokrewnej. 
  7. Kandydat nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
  8. Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego/niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
  9. Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
    z dostępem ograniczonym.
  10. Znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości budżetowej.

 

  1. Dodatkowe wymagania wobec kandydata:
  1. Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego.
  2. Wysoka kultura osobista, odporność na stres, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; wysoki poziom organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem.
  3. Mile widziana znajomość systemów księgowych, takich jak Finanse Progman.
  4. Umiejętność sporządzania bilansów, raportów finansowych oraz analiz.
  5. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu Ms Office) i urządzeń biurowych;
  6. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w jednostkach samorządowych.
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej jednostki organizacyjnej,
  2. wstępna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji,
  3. księgowanie dokumentów księgowych, umieszczanie na dokumentach adnotacji, na jakich kontach syntetycznych i analitycznych ma być dokument zaksięgowany, sporządzanie przelewów,
  4. księgowanie dokumentacji na kontach księgi głównej, zgodnie z wcześniejszą dekretacją,
  5. sprawozdanie czy dowód jest potwierdzony merytorycznie i pod względem rachunkowym,
  6. sprawozdanie czy zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym,
  7. nadawanie dokumentom księgowym numerów, pod którymi zostały zaewidencjonowane,
  8. prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
  9. bieżące i rzetelne prowadzenie księgowości oraz terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i okresowych analiz,
  10. pomoc i współpraca w opracowaniu i realizacji powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej, wspierania osób niepełnosprawnych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka,
  11. udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach,
  12. wsparcie w organizacji i przeprowadzaniu szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr pomocy społecznej z terenu powiatu,
  13. współudział w doradztwie metodycznym dla kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z terenu powiatu,
  14. podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym w tworzeniu i realizacji programów osłonowych,
  15. współudział w sporządzaniu oceny w zakresie pomocy społecznej,
  16. współpraca w realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych oraz rozwój specjalistycznego wsparcia,
  17. realizowanie innych poleceń zleconych przez przełożonego i Dyrektora PCPR.

 

  1. Warunki zatrudnienia:
  1. Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
  2. Podstawowy system czasu pracy.
  3. Przewidywane zatrudnienie: lipiec/sierpień 2025 r.
  4. Okres trwania umowy: umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika.
  5. Miejsce pracy: budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku,
    ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, I piętro budynku z dostępem do windy.
  6. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  7. Wynagrodzenie od 4.820,00 zł brutto

(oraz przynależne dodatki do wynagrodzenia, w tym dodatek stażowy oraz dodatek motywacyjny w kwocie 1.000,00 zł brutto w zastrzeżeniem dostępności środków
w ramach Programu).

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych

w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenie przekroczył 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. Życiorys (curriculum vitae).
  2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 1 niniejszego naboru).
  3. List motywacyjny.
  4. Kwestionariusz osobowy kandydata (wzór formularza - załącznik nr 2).
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje.
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie - świadectw pracy.
  7. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  8. Oświadczenie o niekaralności i oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (załącznik nr 3) lub odpowiednio zaświadczenie o niekaralności z KRS i zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań do pracy na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku pracy.
  9. W celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

  1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat).
  2. Dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie bądź też dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów pocztą z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWEGO W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W LĘBORKU.”
  3. Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, pok. 214, lub telefonicznie pod numerem tel. 598421771. Osobą uprawnioną ze strony Pracodawcy
    do porozumiewania się z kandydatami jest: Pani Katarzyna Drabska – Główna księgowa - w godzinach od 08:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w pokoju 214.

 

                                                                                            

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną
    dot. przetwarzania danych osobowych.
  2. Kwestionariusz osobowy kandydata.
  3. Oświadczenie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku
 

[1] Wykształcenie średnie – rozumie się przez to wykształcenie średnie lub średnie branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe , o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.

 

[2] Wykształcenie wyższe – rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31