Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

Lębork, dnia 20.01.2025 r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

 

  1. Niezbędne wymagania wobec kandydata:  
  1. Obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  3. Brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków (dotyczy kandydatów nieposiadjących obywatelstwa polskiego);
  6. Posiada wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu: ekonomii, finansów, rachunkowości, prawa lub administracji oraz minimum 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracy

lub

wykształcenie średnie w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe o profilu ekonomicznym oraz minimum 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracy

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

  1. Dodatkowe wymagania wobec kandydata:
  1. Znajomość aktów prawa, w szczególności:
  1. ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
  2. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
  3. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
  4. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  5. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych
  7. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46WE,
  1. Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole; ukierunkowanie na podnoszenie wiedzy oraz kwalifikacji.
  2. Preferowane wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym z zakresu: ekonomii, finansów, prawa lub administracji.
  3. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz oprogramowania biurowego (MS Office).

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Opracowanie projektów regulaminów, procedur i korespondencji oraz dokonywanie ich bieżących weryfikacji i aktualizacji,
  2. Przygotowanie i prowadzenie realizacji i rozliczenia merytorycznego umów z osobami i podmiotami oraz wolontariuszami realizującymi zadania na rzecz realizowanych przez zespół zadań,
  3. Opracowanie we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi projektu rocznych programów działania PCPR i sprawozdań z ich realizacji,
  4. Prowadzenia spraw kadrowych pracowników PCPR i dokumentacji wymaganej w tym zakresie – prowadzenie akt pracowniczych, naborów na wolne stanowiska urzędnicze i pomocnicze,
  5. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów, wniosków i dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, uposażeniami, zmianą stanowisk pracy, refundacją wynagrodzeń,
  6. Przygotowywanie analiz w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń osobowych, w szczególności realizacji w jednostce ocen pracowników,
  7. Przygotowanie i aktualizacja regulaminów w zakresie zatrudniania pracowników, w szczególności regulaminu pracy, wynagradzania, itp.
  8. Weryfikacja i dokumentowanie przestrzegania dyscypliny pracy i prowadzeniem dokumentacji związanej z przestrzeganiem czasu i dyscypliny pracy pracowników,
  9. Przygotowanie organizowania i realizacji szkoleń, kursów, seminariów dla kadr pomocy społecznej z terenu Powiatu i organizacji pozarządowych,
  10. Prowadzenie spraw dotyczących zamówień, w tym zamówień publicznych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zamieszczanie ogłoszeń w biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej i tablicy ogłoszeń, a także prowadzenie dokumentacji postępowań,
  11. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania i realizacji umów cywilno-prawnych zawieranych na rzecz realizacji zadań i funkcjonowania PCPR oraz ich ewidencji,
  12. Prowadzenie spraw w zakresie dostępności, w tym o dostępności cyfrowej - funkcjonowania i realizacji zadań i usług PCPR dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności dla osób z niepełnosprawnością,
  13. Nadzór i koordynacja prawidłowości realizacji działań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku w projekcie i zgodnością z wytycznymi oraz umowami dotyczącymi realizacji projektów
  14. Organizacja, planowanie i realizacja działań PCPR w Lęborku w projekcie zgodnie
    z zapisami umowy, wnioskiem oraz dokumentami programowymi,
  15. Stosowanie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz równości szans kobiet i mężczyzn;
  16. Prowadzenie dokumentacji realizacji działań PCPR w projekcie w szczególności w zakresie sprawozdań merytorycznych i finansowych;
  17. Dokumentowanie poniesionych wydatków w ramach projektów, w szczególności opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów pod względem merytorycznym,
  18. Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową – zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, służące poprawie sytuacji tych osób, podnoszeniu kompetencji społecznych i zawodowych oraz wzmacnianiu funkcjonowania i pełnienia ról społecznych;
  19. Bieżąca ewaluacja zadań, natychmiastowe zgłaszanie wszelkich uwag i spostrzeżeń dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości w realizacji projektu,
  20. Przygotowywanie informacji promocyjnych na temat realizowanych projektów do zamieszczenia na witrynie internetowej PCPR, prasie lokalnej,
  21. Sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji oraz bilansowanie potrzeb z zakresu realizowanych działań przez komórkę organizacyjną,
  22. Pomoc i współpraca w opracowaniu i realizacji powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej, wspierania osób niepełnosprawnych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka,
  23. Udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach,
  24. Współudział w doradztwie metodycznym dla kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z terenu powiatu,
  25. Podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym w tworzeniu i realizacji programów osłonowych,
  26. Współudział w sporządzaniu oceny w zakresie pomocy społecznej,
  27. Współpraca w realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych oraz rozwój specjalistycznego wsparcia,
  28. Realizowanie innych zadań zleconych przez dyrektora i bezpośredniego przełożonego.

 

  1. Warunki zatrudnienia:
  1. Wymiar czasu pracy 1/1 etatu.
  2. Podstawowy system czasu pracy.
  3. Przewidywane zatrudnienie luty 2025r.
  4. Okres trwania umowy: umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  5. Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork– pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko znajduje się na I piętrze w budynku posiadającym windę.
  6. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  7. Wynagrodzenie 4.700,00 brutto

(oraz przynależne dodatki do wynagrodzenia, w tym stażowy oraz dodatek motywacyjny w kwocie 1.000,00 zł brutto z zastrzeżeniem dostępności środków
w ramach Programu).

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2024 roku przekroczył 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (curriculum vitae),
  2. oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 1 niniejszego naboru),
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy kandydata (wzór formularza - załącznik nr 2),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie i kwalifikacje,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie - świadectw pracy,
  7. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  8. referencje,
  9. oświadczenie o niekaralności i oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (załącznik nr 3) lub odpowiednio zaświadczenie o niekaralności z KRS i zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań do pracy na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku pracy,
  10. w celu skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

 

Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata natomiast kopie dokumentów muszą zostać poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Brak poświadczenia skutkuje odrzuceniem oferty.

 

VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

  1. Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat).
  2. Dokumenty należy złożyć osobiście bądź też dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor”
  3. Wskazane dokumenty w pkt V należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie do dnia 30.01.2025 r. roku do godz. 10:00.
  4. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku po wskazanym w ogłoszeniu terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Brakujące dokumenty oraz dokumenty niepodpisane nie podlegają uzupełnieniu.
  6. Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać osobiście lub telefonicznie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, pok. 215, telefonicznie pod numerem tel. 598421771. Osobą uprawnioną ze strony Pracodawcy do porozumiewania się z kandydatami jest: Pani Aleksandra Mach – Kierownik Działu Administracyjnego w jednostce - w godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30 w pokoju 215 lub pod nr tel. 533-744-655.

 

                                                                                            

Dyrektor PCPR w Lęborku

Bogusława Lis-Zielińska

 

Załączniki:

  1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną
    dot. przetwarzania danych osobowych.
  2. Kwestionariusz osobowy kandydata.
  3. Oświadczenie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku

ZAŁĄCZNIKI:

05.04.2024

05.04.2024 - 07.06.2024 , 12:00 - 16:00

Szkoła dla Rodziców »

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31