Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

OGŁOSZENIE NR PCPR.DA.PZP.10.2025

pcpr-logo-2022

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

pcpr@pcprlebork.pl www.pcprlebork.pl

Załącznik nr 1

Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości

mniejszej niż 130.000,00 zł netto

i nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto

 

 

Lębork, dnia 20.03.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

OGŁOSZENIE NR PCPR.DA.PZP.10.2025

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

tel. 59 8421771

e-mail: pcpr@pcprlebork.pl

adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl

 

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

NIP: 841-16-09-072

 

ODBIORCA:    

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork                           

reprezentowane przez Bogusławę Lis-Zielińską- Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

„Modernizacja budynku garażowo-gospodarczego będącego w trwałym zarządzie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Stefana Okrzei 15 w Lęborku”

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do ogłoszenia PCPR.PZP.DA.10.2025
z dnia 20.03.2025:

Zał. 1 - Część opisowa projektowanego remontu.

Zał. 2 - Obmiar.

 

Udzielenie gwarancji: 36 miesięcy

 

Zakres zamówienia wg kodów:

  1. CPV 45111300-1 – roboty rozbiórkowe
  2. CPV 45000000-7 – roboty budowalne
  3. CPV 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne

 

Informację o możliwości składania ofert częściowych, o ile zamawiający taką możliwość przewiduje: NIE

 

Miejsce realizacji zamówienia: ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

 

Termin/harmonogram realizacji zamówienia – realizacji umowy: od dnia podpisania umowy
do 30 listopada 2025 r.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
  2. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktywny status prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub posiada wpis do Krajowego Rejestru Sądowego zgodnie z katalogiem podmiotów zobowiązanych do rejestracji znajdujących się w art. 36 ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Wydruk opatrzony datą należy przedstawić wraz z ofertą.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT:

Nazwa kryterium: Cena – Kryterium 1- 100%

  1. INFORMACJĘ O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
  1. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

 

 

  1. Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

Cena – 100%.

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzy­ma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie

mniej, według formuły:

 

Cn/Cof.b. x 100 = liczba punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 – wskaźnik stały

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI W RAMACH DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium najniższej ceny oferty.
    2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
    3. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - maksymalnie 100 punktów.
    4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy/Wykonawcom, którego oferta uzyska największą liczbę punktów
    5. W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
      na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty,
      do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
      w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Oferta składana przez Oferenta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3.
  2. Integralną częścią oferty są załączniki wymienione w treści ogłoszenia, które Oferent winien załączyć do oferty (patrz pkt III)
  3. Oferta oraz załączniki muszą być sporządzone na piśmie w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
  4. Zaleca się, by każda, zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty i załączników była podpisana lub parafowana przez Oferenta. Wszystkie zmiany w treści oferty, a w szczególności przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp. winne być podpisane lub parafowane przez Oferenta.
  5. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(-ych) przedstawiciela(i) Oferenta zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Oferenta.
  6. Ofertę wraz z załącznikami można złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dla osób posiadających dowód elektroniczny).
  7. Oferta przesłana drogą e-mail zostanie odrzucona, ponieważ nie spełnia dodatkowych cech wskazanych w ustawie prawa zamówień publicznych, tj. zapewnienie zachowania integralności, autentyczność, nienaruszalność danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewnienie możliwości zapoznania się z treścią oferty wyłącznie po upływie terminu na jej składanie, stąd też nie może być wykorzystany do skutecznego złożenia oferty w postępowaniu.
  8. W sytuacji, kiedy ofertę i/lub załączniki do oferty w imieniu Oferenta podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Oferenta) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
  9. W cenie oferty Oferent winien uwzględnić wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do poniesienia
    dla realizacji zadania.
  10. Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji
    w czasie trwania potencjalnej umowy.
  11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  12. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym przedstawienia szczegółów kalkulacji ceny oferty.
  13. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  14. Oferta zawiera informację na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych, o ile zakaz taki nie został wyłączony.
  15. Oferent może wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiana lub wycofanie złożonej oferty jest skuteczne tylko wówczas, gdy została dokonana przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert.
  16. W przypadku zmiany oferty, Oferent składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian, a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany, czy też przedłożenia nowych dokumentów, Oferent winien te dokumenty złożyć równocześnie ze zmianą oferty.
  17. W przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą wycofuje.

 

  1. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  3. Składający ofertę pozostaje nią związany do czasu zawarcia umowy jednak nie dłużej niż 60 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

do dnia 03.04.2025 r. godz. 13:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. MIEJSCE I FORMĘ ZŁOŻENIA OFERTY:
  1. Osobiście: w zamkniętej kopercie bezpośrednio do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, sekretariat pok. 212 (zgodnie VII pkt 4)
  2. Przysyłanie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (zgodnie z VII pkt 6):
    1. skrzynkę EPUAP: EPUAPPCPRLEBORK/SkrytkaESP
    2. e-doręczenia: AE:PL-54050-49902-TESRH-17
    3. uwaga: oferta przesłana na adres e-mail zostanie odrzucona

 

  1. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI UMOWA JEST WYMAGANA, W TYM OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY

ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TAKIEJ UMOWY:

Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień potencjalnej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:

  1. zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
  2. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
  • zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
  • zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
  • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

  • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
  • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
  1. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
  • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
  • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
  • w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
  1. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

  1. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI NEGOCJACJI Z WYKONAWCAMI:

Zamówienia udziela się wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z uwzględnieniem możliwości negocjacji w zakresie kryteriów oceny ofert oraz każdorazowo, gdy kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia jest mniejsza niż wartość oferty najkorzystniejszej.

 

UWAGI:

Więcej informacji pod numerem telefonu: 59 8421771 lub 533-744-655

1. Aleksandra Mach – Kierownik Działu Administracyjnego

2. Bogusława Lis-Zielińska – Dyrektor PCPR Lębork

 

 

 

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych. Zamówienie udziela się zgodnie z wewnętrznym regulaminem jednostki, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych. Wobec tego zapytanie nie kształtuje zobowiązania jednostki do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Jednostka zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.

 

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;

2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;

4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;

5) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31