Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

OGŁOSZENIE Nr 88.RPO WP.CUS.2023

Lębork, dnia 12.09.2023 roku

 

OGŁOSZENIE Nr 88.RPO WP.CUS.2023

 

I.NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

NIP: 841-15-17-507 REGON: 770983265

Adres: ul. S.Okrzei 15, 84-300 Lębork

Telefon/faks: 0-59 842 17 71

e-mail: pcpr@pcprlebork.pl

adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl

adres strony internetowej na której zamieszczono ogłoszenie: www.pcprlebork.pl oraz www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl

 

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów  5

NIP: 841-16-09-072

 

ODBIORCA:     

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku            

reprezentowane przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:
  1. Postępowanie odbywa się na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Ministerstwa Rozwoju.
  2. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia: Projekt i wydruk biuletynów, plakatów, informatorów oraz roll-upów, celem realizacji zadania: kampania rodzicielstwa zastępczego w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.02. Usługi Społeczne, 06.02.02. Rozwój usług społecznych.

 

  1. CPV:

22160000-9 – INFORMATORY

22150000-6 – BROSZURY

22140000-3 – ULOTKI

 

Szczegółowy opis zamówienia:

Świadczenie usługi polegającej na projekcie i wydruku:

 

- 2500 biuletynów (ulotka harmonijka dwustronna) rozmiar A4, składane w literę Z z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę;

- 50 plakatów format A1 jednostronne z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę;

- 2 roll-upy (120x200cm) standardowe, jednostronne z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę;

- 200 informatorów (z zachowaniem formy kalendarza jednostronnego) z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę.

 

Zamówienie obejmuje:

 

Projekt i wydruk:

- 2500 biuletynów (ulotka harmonijka dwustronna) rozmiar A4, składane w literę Z z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę;

- 50 plakatów format A1 jednostronne z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę;

- 2 roll-upy (120x200cm) standardowe, jednostronne z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę;

- 200 informatorów (z zachowaniem formy kalendarza jednostronnego) z informacjami przekazanymi przez Zleceniodawcę.

 

Miejsce realizacji zamówienia:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku ul. S. Okrzei 15,

84-300 Lębork

Termin realizacji zamówienia:

do dnia 04 października 2023 roku

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

 

  1. INNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, W TYM WARUNKI PŁATNOŚCI:

 

  1. Wykonawca przy dostawie biuletynów, plakatów, informatorów oraz roll-upów objętego niniejszym zapytaniem ofertowym zobowiązuje się do dostarczenia ww zamówienia w wyznaczonym terminie tj. do dnia 04.10.2023 roku.
  2.  Płatność nastąpi po podpisaniu Protokołu Odbioru, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze (a w przypadku gdy Wykonawca nie wystawia faktur – rachunku) w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury/rachunku.
  1. KRYTERIA OCENY OFERT:

kryterium cenowe - 100 %

 

  1. INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

 

Kryteriami wyboru oferty są:

  1. Cena – 100%.

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

(Cn/Cof.b. x 100) x 100% = liczba punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 – wskaźnik stały,
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

 

 

 

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
    1. Oferta powinna zostać przygotowana i złożona Zamawiającemu na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania, przy czym oferta powinna zawierać minimum:

1) dane identyfikujące Wykonawcę składającego ofertę, w szczególności nazwę (firmę) Wykonawcy– a w przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi – imię i nazwisko

2) cenę netto i brutto podaną w PLN za urządzenia oraz ich sumę brutto (zwaną dalej „CENĄ ZA ZAMÓWIENIE”).

3) podpis osoby działającej w imieniu oferenta (Wykonawcy składającego ofertę), przy czym z racji wskazanego sposobu składania ofert (poczta e-mail) dopuszczalne jest przesłanie oferty jako skan z podpisem. Postanowienie nie narusza możliwości złożenia oferty podpisanej elektronicznie, jednak wyżej wskazana forma zeskanowanego dokumentu z podpisem jest w pełni wystarczająca.

  1. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające z ogłoszenia. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i musi zawierać wszelkie składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  2. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym między innymi: wartość przedmiotu zamówienia, wszystkie wymagane uzgodnienia oraz pozostałe czynniki cenotwórcze, w tym transport (dostawę).
  3. Cena oferty winna uwzględniać stawkę podatku VAT obowiązującą na termin składania ofert. Wykonawca obowiązany będzie do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia faktury.
  4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
  5. Do porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  6. Cena może być tylko jedna i powinna być podana cyfrowo i słownie.
  7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i Zamawiającego, z dopiskiem:

„Oferta dotyczy:

,, Projekt i wydruk biuletynów, plakatów, informatorów i roll-upów”

  1. Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, co uniemożliwiałoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Przewiduje się wówczas termin maksymalnie 24 godzin od dnia wezwania do doręczenia takiej informacji, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, e-mail lub fax./tel.
  1. MIEJSCE, FORMA TERMIN SKŁADANIA OFERT:
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. S.Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat).
  2. Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zamawiającego)
  3. Istnieje możliwość przesłania oferty wraz z załącznikami drogą elektroniczną – zeskanowane dokumenty - na skrzynkę elektroniczną PCPR w Lęborku: na e-mail (astepien@pcprlebork.pl lub pcpr@pcprlebork.pl), z tym, że w przypadku przesłania oferty na w/w adres e-mail, przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie kompletnych dokumentów w formie oryginalnej.
  4. Termin składania ofert: 20 września 2023 roku, do godz. 10:00.
  5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 września 2023 roku o godz. 10:30.

 

  1.  OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:
    1. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. III ogłoszenia,
    2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
    3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    4. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postepowanie. każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:

  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a negocjacje nie pozwoliły wyłonić Wykonawcy,
  3. w przypadku nieotrzymania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia,
  4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  6. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE:

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający uzna za sprzeczne z wymogami oferty zawierające rozwiązania o innej specyfice niż określone w zapytaniu ofertowym i tym samym takie oferty będą podlegały odrzuceniu.

 

  1. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
  2. Oferta wraz z załącznikami musi być dostarczona przed podpisaniem umowy w formie pisemnej.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów świadczenia usług.
  4. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. S. Okrzei 15 lub telefonicznie pod numerem tel. 59/ 842 17 71 w godzinach pracy tut. Jednostki, tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Stępień Anna.

 

  1. INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

  1. Wyborze najkorzystniejszej oferty,
  2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
  3. Unieważnieniu postępowania.

 

Informację o wynikach postępowania zamawiający zamieści na stronie internetowej BIP PCPR w Lęborku: (pcpr.bip.lebork.pl).

  1. DODATKOWE INFORMACJE:
  1. Planowany termin zawarcia umowy (w siedzibie Zamawiającego) w dniach 25.09.2023—28.09.2023 roku – wg wzoru umowy – w załączniku nr 4 do niniejszego ogłoszenia - zapytania ofertowego.
  2. Wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  3. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w zapytaniu,
  4. Jeżeli Zamawiający otrzyma oferty, w których zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, dopuszcza się prowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę (otrzymał najwyższą ilość punktów).
  5. Ochrona danych osobowych - Zamawiający informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności dane ujawnione w ofertach dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Klauzura informacyjna wynikająca z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia- zapytania ofertowego. Mając powyższe na uwadze Wykonawca przystępując do postepowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, świadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca składa stosowane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do ogłoszenia- zapytania ofertowego.
  6. Do udzielenia zamówienia na zasadach określonych w niniejszym zapytaniu oferowanym nie stosuje się przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.. z 2019r. poz.1843 ze zm.) oraz wewnętrznych przepisów dotyczących procedury udzielania zamówień publicznych wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku (podstawa prawna: art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych ustaw (Dz. U. z 2020r. poz. 374 ze zm.).
  7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w walucie polskiej (PLN- polski złoty).
  8. Użyte w niniejszym zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie:
  1. RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych jak uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 Z 04.05.2016, str. 1);
  2. Wykonawca – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego;
  3. Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku;
  4. Zamówienie – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

XII. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
  2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną oraz zostaną opublikowane na stronie www.pcprlebork.pl

 

 

XIV. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

  1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 3
  4. Wzór umowy - załącznik nr 4
  5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO  - załącznik nr 5
  6. Klauzula informacyjna - załącznik nr 6  

 

 

Joanna Dalkowska

wz. Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

w Lęborku

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Nie odnaleziono wydarzeń w wybranym okresie.

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31