Lębork, dnia 9 grudnia 2024 roku
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
I.NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
NIP: 841-15-17-507 REGON: 770983265
Adres: ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
Telefon/faks: 59 8421771
e-mail: pcpr@pcprlebork.pl
adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl
adres strony internetowej, na której zamieszczono ogłoszenie: www.pcprlebork.pl, www.pcpr_lebork.bip.gov.pl
NABYWCA:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 841-16-09-072
ODBIORCA:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
ul. Stefana Okrzei 15
84-300 Lębork
reprezentowane przez Bogusławę Lis-Zielińską Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
- ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:
- Postępowanie odbywa się na podstawie wewnętrznych procedur zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto i nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto.
- Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2025 roku usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku przez operatora pocztowego uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na podstawie przepisów ustawy z dnia
23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.) usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym w zakresie odbierania z siedziby Zamawiającego, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów jako niedoręczonych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku.
2. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek wymagających zastosowania przepisów szczególnych Kodeksu postępowania cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego i Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów dotyczących nadawania przesyłek ze skutkiem zachowania terminów wymaganych przepisami postępowania cywilnego, administracyjnego i podatkowego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego raz dziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku a także dostarczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów przesyłek nieodebranych do pok. 212 w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork.
4. Zestaw przesyłek pocztowych (rodzaj i ilość) zawarte w formularzu ofertowym ma charakter jedynie szacunkowy i stanowi podstawę do skalkulowania ceny oferty. Rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek pocztowych będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu.
V. TERMIN REALIZACJI USŁUGI
01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
VI. KOSZT USŁUGI
1. Usługi pocztowe opłacane będą w okresach miesięcznych z dołu w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia przez Wykonawcę.
2. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi fakturę w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym na podstawie dokumentów nadawczych z uwzględnieniem nadanych przesyłek.
3. Należność obliczana będzie poprzez zsumowanie ilości nadanych w danym okresie rozliczeniowym przesyłek oraz jednostkowej ceny brutto za dany rodzaj przesyłki podanej w złożonym formularzu ofertowym, bądź w przypadku braku takiej pozycji
w formularzu, ceny brutto podanej w cenniku, który stanowił będzie załącznik do umowy na świadczenie usług.
4. Ceny za poszczególne rodzaje przesyłek i usług zawarte w formularzu ofertowym oraz cenniku, który stanowić będzie załącznik do umowy, mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych VAT z uwzględnieniem tej zmiany oraz w przypadku zmiany cennika usług pocztowych
w sposób dopuszczony przepisami prawa pocztowego.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który:
- jest uprawniony do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu
do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.) oraz posiada inne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,
- pozostaje w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
- oświadcza, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz uzyskał konieczne informacje do przygotowania formularza zapytania ofertowego,
- oświadcza, że uważa się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni,
- w przypadku wygrania postępowania w czasie i terminie wskazanym przez Zamawiającego wyraża gotowość podpisania umowy na warunkach określonych
w zapytaniu ofertowym.
Oświadczenie złożone w treści formularza oferty stanowić będzie potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu.
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto za realizację zamówienia (waga kryterium 100%)
- WARUNKI UMOWY:
- Zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy zawartej po wyborze najkorzystniejszej oferty. Projekt umowy z uwzględnieniem powyższych zapisów, opracowuje Wykonawca i załączy do oferty.
- Umowa zostanie zawarta na okres 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Każda ze stron zawartej umowy będzie mogła rozwiązać umowę
z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, dokonanym w formie pisemnej, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego z obowiązkiem dokonania płatności za czynności będące w toku, wynikające z wykonania umowy
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta powinna zostać przygotowana i złożona Zamawiającemu na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 niniejszego zapytania, przy czym oferta powinna zawierać minimum:
a) dane identyfikujące Wykonawcę składającego ofertę, w szczególności nazwę (firmę) Wykonawcy – a w przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi – imię i nazwisko
b) cenę netto i brutto podaną w PLN
c) podpis osoby działającej w imieniu oferenta (Wykonawcy składającego ofertę), przy czym z racji wskazanego sposobu składania ofert (poczta e-mail) dopuszczalne jest przesłanie oferty jako skan z podpisem. Postanowienie nie narusza możliwości złożenia oferty podpisanej elektronicznie, jednak wyżej wskazana forma zeskanowanego dokumentu z podpisem jest w pełni wystarczająca oraz załączniki nr 3-6 do niniejszego ogłoszenia.
- Podane w ofercie ceny ofertowe muszą uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające z ogłoszenia. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i musi zawierać wszelkie składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo określające jego zakres
i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. - Projekt umowy.
- Zaleca się, aby Wykonawcy pozyskali dla siebie na swoją własna odpowiedzialność wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i Zamawiającego, z dopiskiem:
„Oferta dotyczy: Usługi pocztowe 2025”
- Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, co uniemożliwiałoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Przewiduje się wówczas termin maksymalnie 24 godzin od dnia wezwania do doręczenia takiej informacji, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, e-mail lub fax./tel.
- MIEJSCE, FORMA TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat).
- Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do Zamawiającego)
- Istnieje możliwość przesłania oferty wraz z załącznikami drogą elektroniczną – zeskanowane dokumenty - na skrzynkę elektroniczną PCPR w Lęborku: na e-mail (pcpr@pcprlebork.pl), z tym, że w przypadku przesłania oferty na w/w adres e-mail, przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie kompletnych dokumentów w formie oryginalnej.
- Termin składania ofert: 20.12.2024, do godz. 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2024 roku o godz. 11:30.
- OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt VII ogłoszenia;
- Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
- Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postępowanie, na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a negocjacje nie pozwoliły wyłonić Wykonawcy,
- w przypadku nieotrzymania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2.
- Oferta wraz z załącznikami musi być dostarczona przed podpisaniem umowy
w formie pisemnej. - Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów realizacji zamówienia.
- Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15 lub telefonicznie pod numerem tel. 59/ 8421771 w godzinach pracy tut. jednostki, tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Aleksandra Mach
- INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
- Wyborze najkorzystniejszej oferty,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
- Unieważnieniu postępowania.
Informację o wynikach postępowania zamawiający zamieści na stronie internetowej i BIP PCPR w Lęborku: www.pcprlebork.pl, www.pcpr_lebork.bip.gov.pl.
- DODATKOWE INFORMACJE:
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w zapytaniu,
- Jeżeli Zamawiający otrzyma oferty, w których zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, przewiduje się prowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę.
- Ochrona danych osobowych - Zamawiający informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności dane ujawnione w ofertach dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Klauzura informacyjna wynikająca z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia- zapytania ofertowego. Mając powyższe na uwadze Wykonawca przystępując do postepowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, świadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu.
- Do udzielenia zamówienia na zasadach określonych w niniejszym zapytaniu oferowanym nie stosuje się przepisów z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w walucie polskiej (PLN - polski złoty).
- Użyte w niniejszym zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie:
- RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych jak uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1);
- Wykonawca – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego;
- Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku;
- Zamówienie – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XVI. INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Informacje o ogłoszeniu oraz wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną oraz zostaną opublikowane na stronie: www.pcprlebork.pl, www.pcpr_lebork.bip.gov.pl.
XVII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Oświadczenie o spełnieniu warunków – załącznik nr 3
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 4
- Oświadczenie– załącznik nr 5
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 6
Bogusława Lis-Zielińska
(-)
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lęborku
Załącznik nr 1
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Lp. |
Rodzaj przesyłki/usługi |
Przewidywana wielkość zamówienia w 2025 r. |
|
1.
|
Przesyłka krajowa nierejestrowana (ekonomiczna) |
Format S do 500 g |
5500 |
Format M do1000 g |
20 |
||
2.
|
Przesyłka krajowa nierejestrowana (priorytetowa) |
Format S do 500 g |
10 |
3. |
Przesyłka krajowa polecona (ekonomiczna) |
Format S do 500 g |
10 |
Format M do1000 g |
5 |
||
Format L do 2000 g |
5 |
||
4. |
Przesyłka krajowa polecona (priorytetowa) |
Format S do 500 g |
10 |
Format M do1000 g |
5 |
||
|
Format L do 2000 g |
5 |
|
5. |
Przesyłka krajowa polecona (ekonomiczna) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
Format S do 500 g |
4000 |
Format M do1000 g |
50 |
||
Format L do 2000 g |
100 |
||
6. |
Przesyłka krajowa polecona (priorytetowa) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
Format S do 500 g |
5 |
Format M do1000 g |
5 |
||
|
|
Format L do 2000 g |
5 |
7.
|
Przesyłka w obrocie zagranicznym polecona (priorytetowa) kraje europejskie |
Do 50 g |
5 |
8. |
Zwrotne potwierdzenie odbioru w obrocie zagranicznym kraje europejskie |
5 |
|
9.
|
Miesięczny koszt odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego (1 punkt odbioru) |
Ilość: 1 raz dziennie |
Okres: 12 m-cy |
Załącznik nr 2
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Uwaga!!!
Formularz ofertowy należy uzupełnić we wszystkich polach zgodnie z ogłoszeniem, jeżeli pytanie postawione w załączniku nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać „NIE DOTYCZY”.
* niepotrzebne skreślić
FORMULARZ OFERTOWY
..............................................
(miejscowość i data)
..............................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
POWIATOWE CENTRUM
POMOCY RODZINIE
ul. Stefana Okrzei 15
84-300 Lębork
„Oferta dotyczy: ,,Usługi pocztowe 2025”
Nazwa i siedziba (adres) Wykonawcy:
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
Nr REGON Wykonawcy .....................................
NIP Wykonawcy .....................................
Nr telefonu ..................................... Nr fax. .....................................
e-mail .....................................
Odpowiadając na: ogłoszenie - zapytanie ofertowe/cenowe dotyczące:
Usługi pocztowe 2025 na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lęborku.
Oferujemy zrealizowanie zamówienia:
Lp. |
Rodzaj przesyłki/usługi |
Przewidywana wielkość zamówienia w 2025 r. |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
|
1.
|
Przesyłka krajowa nierejestrowana (ekonomiczna) |
Format S do 500 g |
5500 |
|
|
Format M do1000 g |
20 |
|
|
||
2.
|
Przesyłka krajowa nierejestrowana (priorytetowa) |
Format S do 500 g |
10 |
|
|
3. |
Przesyłka krajowa polecona (ekonomiczna) |
Format S do 500 g |
10 |
|
|
Format M do1000 g |
5 |
|
|
||
Format L do 2000 g |
5 |
|
|
||
4. |
Przesyłka krajowa polecona (priorytetowa) |
Format S do 500 g |
10 |
|
|
Format M do1000 g |
5 |
|
|
||
|
Format L do 2000 g |
5 |
|
|
|
5. |
Przesyłka krajowa polecona (ekonomiczna) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
Format S do 500 g |
4000 |
|
|
Format M do1000 g |
50 |
|
|
||
Format L do 2000 g |
100 |
|
|
||
6. |
Przesyłka krajowa polecona (priorytetowa) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru |
Format S do 500 g |
5 |
|
|
Format M do1000 g |
5 |
|
|
||
|
|
Format L do 2000 g |
5 |
|
|
7.
|
Przesyłka w obrocie zagranicznym polecona (priorytetowa) kraje europejskie |
Do 50 g |
5 |
|
|
8. |
Zwrotne potwierdzenie odbioru w obrocie zagranicznym kraje europejskie |
5 |
5 |
|
|
9 |
Miesięczny koszt odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego (1 punkt odbioru) |
Ilość: 1 dziennie |
Okres: 12 m-cy |
|
Oferuję/oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:
netto ………………………….zł
(słownie złotych:……..………………………………………………………………………..brutto)
brutto ……………………….zł
(słownie złotych:……..………………………………………………………………………..brutto)
Oświadczam(y):
- Oświadczam/y, że podana w ofercie cena ofertowa uwzględnia wszystkie zobowiązania wynikające z ogłoszenia. Cena podana w ofercie obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i musi zawierać wszelkie składniki związane z wykonaniem zamówienia;
- Oświadczam/y, że cena oferty uwzględnia stawkę podatku VAT (jeżeli dotyczy) obowiązującą na termin składania ofert. Wykonawca obowiązany będzie do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia faktury;
- Oświadczam(y), że w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z art. 5-17d ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Usługi objęte zamówieniem zobowiązujemy się zrealizować w terminie zgodnym z ogłoszeniem.
- Oświadczam/y, że zapoznaliśmy się treścią ogłoszenia i nie wnoszę(simy) w stosunku do niego żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałem(liśmy) konieczne informacje do przygotowania oferty; zobowiązuję(my) się spełnić wszystkie wymienione w ogłoszeniu wymagania i żądania Zamawiającego.
- Oświadczam/y, że zobowiązuję(my) się w przypadku wyboru mojej (naszej) oferty do zawarcia umowy na warunkach wymienionych w ogłoszeniu miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Oświadczam/y, że usługi objęte zamówieniem zamierzam(y) wykonać sam(i)*/z udziałem podwykonawców.*
(w przypadku udziału w realizacji zamówienia podwykonawców, informuję, że mają oni realizować zamówienie w zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………………………)
9. Oświadczam(y), że uważam(y) się za związanego(ch) niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
10. Zostaliśmy poinformowani, że możemy wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, aby nie były udostępnione innym uczestnikom postępowania. Zastrzegamy następujące informacje: ………………………………
(jeśli Wykonawca nie zastrzega żadnych informacji należy wpisać „nie dotyczy”).
11. Integralną częścią oferty są:
Lp. |
Nazwa (rodzaj) dokumentu i jego cechy |
Ewentualne uwagi |
Ilość stron |
|
Załącznik nr 3 |
|
|
1. |
Załącznik nr 4 |
|
|
2. |
Załącznik nr 5 |
|
|
3. |
Załącznik nr 6 |
|
|
… |
Inne (jakie?) …………………. |
|
|
12. Dane do umowy:
a) osoby, które będą zawierały umowę ze strony Wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………… (podać imię i nazwisko, seria i nr dowodu osobistego, wydany przez)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………(podać imię i nazwisko, seria i nr dowodu osobistego, wydany przez)
b) numer/y rachunku/ów bankowego/ych: ………………………………………………………..…………………..
c) osoba do współpracy ze strony Wykonawcy: ……………………..……………………….……………………..
Miejscowość i data: .................................................
Podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy:
Załącznik nr 3
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Oświadczenie o spełnieniu warunków – załącznik nr 3
Oświadczenie
..............................................
(miejscowość i data)
..............................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
W odpowiedzi na:
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Przedmiot zamówienia: Usługi pocztowe 2025 na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku.
oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt VII ogłoszenia o zamówieniu tj.:
- posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie
- dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym
- dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy:
.................................................................................................................................................
Załącznik nr 4
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 4
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
..............................................
(miejscowość i data)
..............................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
W odpowiedzi na:
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Przedmiot zamówienia: Usługi pocztowe 2025 na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku.
oświadczam/y, że Wykonawca jest/nie jest* powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa
Podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy:
.................................................................................................................................................
Załącznik nr 5
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Oświadczenie– załącznik nr 5
Oświadczenie o braku wykluczenia i nieznajdowaniu się na liście sankcyjnej
..............................................
(miejscowość i data)
..............................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Przedmiot zamówienia: Usługi pocztowe 2025 na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku.
Oświadczam, że w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Lęborku w roku 2025 r.:
-nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
- nie znajduje się na liście sankcyjnej1 prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, publikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Ministra, zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014.
Podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy:
.................................................................................................................................................
1 https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami
Załącznik nr 6
OGŁOSZENIE PCPR.DA.20.2024
Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 6
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
I Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku z siedzibą ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork
II Kontakt Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej pod adresem - iod@pcprlebork.pl lub pisemnie na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku.
III Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
IV Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
V Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
VI Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto;
VII W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
VIII Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
IX Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Inspektor Ochrony Danych
Informujemy, że zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku powołało inspektora ochrony danych. Funkcję tę pełni Pan Piotr Szumko, z którym można się kontaktować mailowo (iod@pcprlebork.pl) lub pisemnie na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku.