Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PCPR.DA.Z.3.2024 – ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Lębork, dnia 19 stycznia 2024

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PCPR.DA.Z.3.2024 – ZAPYTANIE OFERTOWE

 

(po aktualizacji z dnia 19.01.2024r.)

 

W związku ze zmianą terminu otwarcia ofert - pkt IX ppkt 4, pozostałe warunki ogłoszenia oraz załączniki pozostają bez zmian

 

I.NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

NIP: 841-15-17-507 REGON: 770983265

Adres: ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

Telefon/faks: 0-59 842 17 71

e-mail:pcpr@pcprlebork.pl

adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl

adres strony internetowej na której zamieszczono ogłoszenie: www.pcprlebork.pl

 

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów  5

NIP: 841-16-09-072

 

ODBIORCA:     

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku            

reprezentowane przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:
  1. Zapytanie przeprowadzone jest na podstawie art.275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605)
  2. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  1. Świadczenie usługi wsparcia - opiekuna osób miejsc całodobowych Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
  2. CPV:

85.30.00.00-3 – Usługi pracy społecznej i podobnej

85312320-8 – Usługi doradztwa

  1. Szczegółowy opis zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług - wsparcia opiekuna osób miejsc całodobowych Ośrodka Interwencji Kryzysowej – Hostelu tj. pełnienia dyżurów przez opiekuna wspierających pobyt w OIK kobiet w ciąży, matek/ojców z dziećmi, zgodnie z ustalonym miesięcznym harmonogramem, obejmujących:

  • monitorowanie pobytu osoby korzystającej z OIK-Hostelu,
  • kontrola przestrzegania zasad pobytu w OIK-Hostelu, praw i obowiązków osób z niego korzystających, przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i przeciwpożarowych,
  • współpraca i wspieranie klientów w rozwiązywaniu ich problemów,
  • bieżące monitorowanie poziomu funkcjonowania społecznego i stanu zdrowia mieszkańców i reagowanie w sytuacji pogorszenia się stanu zdrowia czy zaprzestania zażywania leków (kryzys społeczny),
  • przyjmowanie osób/rodzin do OIK-Hostelu /wypełnienie koniecznych dokumentów, wydanie kluczy, pościeli i ręczników, wskazanie pokoju/,
  • wydanie jednorazowego podstawowego pakietu wstępnego,
  • zapoznanie klienta z Zasadami korzystania z OIK-Hostelu,
  • dbanie o utrzymania lokalu w należytym porządku i czystości – uczestnictwo wszystkich mieszkańców w pracach porządkowych zgonie z zaleceniami opiekuna,
  • mediacje w sytuacjach konfliktowych między osobami korzystającymi z OIK-Hostelu,
  • zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości,
  • sprawowanie pieczy nad OIK-Hostelem i jego właściwym użytkowaniem,
  • sporządzanie raportu z pełnionego dyżuru,
  • opiekun OIK-Hostel podczas pełnienia dyżuru ma prawo do wejścia do pokoju w trakcie pobytu klienta, a także w ramach kontroli doraźnych, również pod jego nieobecność.
    1. OIK przy PCPR w Lęborku ustalać będzie miesięczny harmonogram dyżurów w przypadku pobytu na miejscach całodobowych osób korzystających z Ośrodka w uzgodnieniu z wykonawcami wg kolejności zgodnie z wyborem najkorzystniejszych ofert, z tym, że ustala się jednocześnie, iż dla osób bezpośrednio realizujących zadania zlecenia:
  • obowiązywać będzie minimum 11 godzin przerwy między zmianami,
  • jeżeli Wykonawca realizować będzie zlecenie minimum 6 godzin – ma prawo do 15 minut przerwy, jeżeli minimum 8 godzin – ma prawo do 30 minut przerwy, jeżeli przez czas dłuższy niż 16 godzin – ma prawo do kolejnej przerwy w pracy trwającej co najmniej 15 minut – niniejsze przerwy będą wliczane w realizację zlecenia,
    1. W przypadku nieprzebywania ww. osób w OIK-Hostelu i interwencyjnego przyjęcia osoby/osób Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontaktu z Wykonawcą w każdym czasie celem wezwania go i ustalenia czasu realizacji zlecenia. Wymagana jest dyspozycyjność osób do realizacji zlecenia. Kolejność kontaktu z Wykonawcą nastąpi zgodnie z wyborem najkorzystniejszych ofert.
    2. Zamawiający przewiduje zaangażowania – zawarcie umów – z więcej niż jednym opiekunem miejsc całodobowych OIK-Hostelu, jednak ustalanie harmonogramów dyżurów i/lub wezwań do realizacji zlecenia następować będzie każdorazowo według kolejności zgodnie z wyborem najkorzystniejszych ofert. Kolejność wyboru najkorzystniejszych ofert określone będzie w protokole wyboru najkorzystniejszej oferty.
    3. W każdym 26 dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc ustalanego harmonogramu, do godziny 10.00 Wykonawca przekaże wykaz (na e-mail: pcpr@pcprlebork.pl) – wskazanie terminów i godzin możliwej realizacji zadania Zamawiającemu. W tym samym dniu do godziny 15.00 Zamawiający na podstawie otrzymanych wykazów sporządzi harmonogram na kolejny miesiąc.
    4. Miejsce realizacji: realizacja zlecenia następuje w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego – na terenie powiatu lęborskiego - w siedzibie przy ul. Stefana Okrzei 15 w Lęborku i/lub w zakresie wsparcia osoby/osób przebywających w OIK-Hostelu w innych miejscach wg potrzeb tych osób zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego np. wsparcie podczas wizyty na SOR, itp.
    5. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia we współpracy z Zamawiającym, przedstawicielami OIK, ośrodków pomocy społecznej z terenu powiatu lęborskiego oraz ze służbami prowadzącymi zabezpieczenie osoby/osób w OIK,
    6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania, o każdym czasie, przedstawiciela Zamawiającego o sytuacjach bezpośrednio zagrażających życiu i zdrowiu osób przebywających w OIK-Hostelu – na nr tel. 504146618 lub 604973678 lub 784288938.
    7. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia dokumentacji:
      1. z pełnionego dyżuru opiekuna osób miejsc całodobowych OIK-Hostelu – zgodnie z poleceniem i wzorem ustalonym przez Zamawiającego – protokoły Wykonawca zdaje niezwłocznie po zakończeniu dyżuru,
      2. rachunek lub fakturę za faktycznie przeprowadzone godziny realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedkłada nie częściej niż raz w miesiącu,
      3. do każdego rachunku/faktury Wykonawca załącza protokół zdawczo-odbiorczy z realizacji zdania ze wskazaniem: imienia i nazwiska osoby objętej wsparciem, terminu i czasu trwania spotkania dla każdej z osób realizujących zadanie - protokół odbioru ewidencji godzin
        i zadań (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca)

 

 

 

4. Okres realizacji/harmonogram:

  1. Planuje się termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku – zgodnie z ustalonymi miesięcznymi harmonogramami i dokonanymi wezwaniami Zamawiającego.
  1. Planuje się wykonanie przedmiotu zamówienia wedle następującego harmonogramu – z zastrzeżeniem przebywania w OIK-Hostelu osoby/osób. Godziny realizacji harmonogramu ustala Zamawiający z uwzględnieniem możliwości rezygnacji w każdym czasie z ustalania dyżurów:

Lp.

Okres realizacji

Planowany zakres

1.

W razie zaistnienia potrzeby do 31.01.2024

pon.-pt. - w godz. 19.30-7.30

sob.-niedz. i dni ustawowo wolne (święta)

w godz. 7.30-19.30 i 19.30-7.30

2.

1-29.02.2024

3.

1-31.03.2024

4.

1-30.04.2024

5.

1-31.05.2024

6.

1-30.06.2024

7.

1-31.07.2024

8.

1-31.08.2024

9.

1-30.09.2024

10.

1-31.10.2024

11.

1-30.11.2024

12.

1-31.12.2024

  1. Harmonogramy realizacji zlecenia sporządzane będą w okresie miesięcznym, z zastrzeżeniem pobytu w danym okresie osoby/osób w OIK-Hostelu. W przypadku przyjęcia osoby w trakcie miesiąca harmonogram zostanie sporządzony w terminie do 3 dni roboczych, z zastrzeżeniem kontaktu telefonicznego i/lub e-mail i/lub sms w każdym czasie.
  2. W każdym 26 dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc ustalanego harmonogramu, do godziny 10.00 Wykonawca przekaże wykaz (na e-mail: pcpr@pcprlebork.pl) – wskazanie terminów i godzin możliwej realizacji zadania Zamawiającemu. W tym samym dniu do godziny 15.00 Zamawiający na podstawie otrzymanych wykazów sporządzi harmonogram na kolejny miesiąc.

 

  1. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem:
  2. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (ul. Stefana Okrzei 15 w Lęborku, pok. 214 (sekretariat)) lub przesłać pocztą (ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork) (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
  3. Istnieje możliwość przesłania oferty wraz z załącznikami drogą elektroniczną – zeskanowane dokumenty - na skrzynkę elektroniczną PCPR w Lęborku: na e-mail (pcpr@pcprlebork.pl),
    z tym, że w przypadku przesłania oferty na w/w adres e-mail, przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie kompletnych dokumentów w formie oryginalnej. 
  4. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów świadczenia usług.
  5. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
  6. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanego przedmiotu zamówienia.

 

  1. PO WYKONANIU USŁUGI WYKONAWCY ZA WYKONANIE PRZEDMIOTU UMOWY PRZYSŁUGUJE WYNAGRODZENIE: Tytułem wynagrodzenia Zamawiający zapłaci, a Wykonawca otrzyma kwotę z tytułu faktycznie przeprowadzonych godziny realizacji przedmiotu zamówienia - tj. świadczenie usługi opiekuna osób miejsc całodobowych OIK-Hostelu – w wysokości zgodnie z zawartą umową (kwota brutto wraz z pochodnymi), w  terminie 14 dni od dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej rachunku/faktury oraz wymaganej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: rachunku/faktury oraz protokołów realizacji zdania i protokołów odbioru ewidencji godzin i zadań.

 

  1. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST RÓWNIEŻ DO:
  • Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
  • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
  • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za osobę/osoby przebywające w OIK-Hostelu podczas dyżurów,
  • przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia do dnia 31.12.2029 r. w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją umowy do Zamawiającego;
  • zachowania w poufności - zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp;
  • Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
  • udostępnienia Zamawiającemu oraz instytucjom uprawnionym do kontroli Zamawiającego wglądu do dokumentów, związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia;
  • Wykonawca przedłoży Zamawiającemu rzadziej niż raz na kwartał i nie częściej niż raz w miesiącu: protokoły odbioru ewidencji godzin i zadań, a także rachunek/fakturę.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca nie znajduje się w sytuacji ekonomicznej
    i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia tj. nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
    1.     Wymagania odnośnie uprawnień, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

Niezbędne kwalifikacje (kwalifikacje spełnione łącznie)-osoby, które:

  • posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie lub inne wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych
  • i jednocześnie posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w pracy obejmującej zadania związane z wystąpieniem sytuacji kryzysowych, wsparciem osób, współpracy z jednostkami pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
  • nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo,
  • nie widnieją w rejestrze Ministerstwa Sprawiedliwości – sprawców przestępstw na tle seksualnym z dostępem ograniczonym.
    1. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty:
    2. oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia - załącznik nr 2,
    3. wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia, wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe: dyplomy, referencje, świadectwa pracy lub oświadczenia pracodawców (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). Ponadto załącznik nr 3a składają Wykonawcy na potwierdzenie dysponowania wskazanymi w ofercie osobami bezpośrednio realizującymi zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń wg innego wzoru, jednak ich treść powinna wskazywać na oddanie do dyspozycji Wykonawcy,
    4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – wówczas Wykonawca składa załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
    1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu na druku formularza ofertowego według wzoru załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
    2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w ogłoszeniu.
    3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
    4. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w pkt. VII (załączniki nr 2-5 oraz 7 wraz z kserokopiami).
    5. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
    6. W ofercie należy wymienić cenę za 1 godzinę zegarową  (zgodnie z załącznikiem nr 1):
    7. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające
      z ogłoszenia. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i musi zawierać wszelkie składniki związane z wykonaniem zamówienia.
    8. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji zamówienia, m.in. koszt wszelkich opłat o charakterze publicznym, w szczególności: koszty składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzania zobowiązany jest zamawiający (Pracodawca). W przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, a ubiegającej się o realizację zamówienia – przez cenę brutto rozumiemy cenę, od której odprowadzane będą składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy oraz inne przewidziane prawem narzuty na wynagrodzenie, w przypadku i w wysokości prawem przewidzianych (w zależności od tego czy osoba pracuje/nie pracuje/jest emerytem/rencistą itp.);
    9. Cena oferty winna uwzględniać stawkę podatku VAT obowiązującą na termin składania ofert. Wykonawca obowiązany będzie do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia faktury;
    10. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    11. Do porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
    12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    13. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i Zamawiającego, z dopiskiem:

„Oferta dotyczy:

Świadczenie usługi

  1. Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, co uniemożliwiałoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Przewiduje się wówczas termin maksymalnie 7 dni od dnia wezwania do doręczenia takiej informacji, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, e-mail lub fax.

 

  1. MIEJSCE i TREMIN SKAŁADANIA OFERT:
    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
    2. Istnieje możliwość przesłania oferty wraz z załącznikami drogą elektroniczną – zeskanowane dokumenty - na skrzynkę elektroniczną PCPR w Lęborku: na e-mail (pcpr@pcprlebork.pl), z tym, że w przypadku przesłania oferty na w/w adres e-mail, przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie kompletnych dokumentów w formie oryginalnej. 
    3. Termin składania ofert: do 29.01.2024 roku, do godz. 10.00.
    4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.01.2024 roku o godz. 10.30.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT:

Kryteriami wyboru oferty są:

  1. Cena – 100%.

Kryterium cenowemu podlega cena za 1 godzinę zegarową świadczenie usługi opiekuna osób miejsc całodobowych – Hostelu OIK.

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzy­ma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

(Cn/Cof.b. x 100) x 100% = liczba punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 – wskaźnik stały,
70% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Zamawiający przyjmie do obliczeń punktów średnią arytmetyczną (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku). Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów - maksymalnie 100 punktów.

 

Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający jednokrotnie wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

Zamawiający udzieli zamówienia – zawrze umowy z Wykonawcami, którzy spełniać będą wymagania oferty – najwyżej z 10 Wykonawcami, jednak ustalenie harmonogramów realizacji zlecenia i/lub wezwanie Wykonawców do realizacji zlecenia w przypadkach przyjęcia osoby/osób do OIK-Hostelu odbywać się będzie według kolejności wyboru najkorzystniejszejszych ofert – z zastrzeżeniem ustaleń wskaznych w pkt III.3. ppkt 1-3.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska (mimo ww. wezwania) tę samą ilość punktów (bilans ceny), Zamawiający wybierze w pierwszej kolejności do ustalania harmonogramu lub wezwania Wykonawcy – oferty biorąc pod uwagę posiadane, wskazane w ofercie, wykształcenie wg następującej kolejności – na kierunku:  psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie, inne wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych. W przypadku wyboru osób o wykształceniu innym w zakresie nauk humanistycznych oraz w przypadku posiadania tożsamego ww. wykształcenia – brane będzie pod uwagę przy ustalaniu harmonogramu lub wezwania Wykonawcy – ilość lat doświadczenia zawodowego w pracy obejmującej zadania związane z wystąpieniem sytuacji kryzysowych, wsparciem osób, współpracy z jednostkami pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej – im dłuższe doświadczenie wskazane w ofercie, tym wyższa pozycja w kwalifikacji osoby do pierwszeństwa wskazania terminów dyżurów w harmonogramie.

 

  1. OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:
  • Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. VII ogłoszenia.
  • Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
  • Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
  • Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
  • Wykonawca nie udokumentuje we wskazany w ogłoszeniu sposób i formie kwalifikacji i doświadczenia osób realizujących usługę.

WARUNKI ZMIANY UMOWY

  1. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu.
  2. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
    1. zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
    2. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
    3. zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Zleceniobiorcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zleceniodawcę z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ogłoszeniu oraz nie niższe niż zaoferowane w ofercie (nie dotyczy Zleceniobiorcy – osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej),
  3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia ilości przeprowadzenia interwencji, możliwe będzie udzielenie zamówienia w tym zakresie w większej ich ilości. Zmiana ta może wystąpić przy zachowaniu wysokości ceny jednostkowej bez zmian i w terminach uzgodnionych z Wykonawcą.
  4. W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania umowy, podejmą w dobrej wierze rokowania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu. Jeżeli rokowania, o których mowa powyżej nie doprowadzą do polubownego rozwiązania sporu w terminie 7 dni od pisemnego wezwania do wszczęcia rokowań, spór taki Strony poddają rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla Zleceniodawcy.
  6. Umowę sporządzi się w trzech jednakowo brzmiących egzemplarzach, z czego jeden otrzymuje Zleceniobiorca, a dwa - Zleceniodawca.

 

XII. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
  2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną oraz zostaną opublikowane na stronie www.pcprlebork.pl

 

XIII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków – załącznik nr 2
  3. Wykaz osób – załącznik nr 3
  4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 3a
  5. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 4
  6. Wzór oświadczenia dot. zbioru danych - załącznik nr 5  
  7. Wzór umowy - załącznik nr 6
  8. Życiorys zawodowy – załącznik nr 7

 

Bogusława Lis-Zielińska

Dyrektor PCPR w Lęborku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PCPR.DA.Z.3.2024 – ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

I.NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

NIP: 841-15-17-507 REGON: 770983265

Adres: ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork

Telefon/faks: 0-59 842 17 71

e-mail:pcpr@pcprlebork.pl

adres strony internetowej: www.pcprlebork.pl

adres strony internetowej na której zamieszczono ogłoszenie: www.pcprlebork.pl

 

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów  5

NIP: 841-16-09-072

 

ODBIORCA:     

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku            

reprezentowane przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:
  1. Zapytanie przeprowadzone jest na podstawie art.275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605)
  2. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  1. Świadczenie usługi wsparcia - opiekuna osób miejsc całodobowych Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku
  2. CPV:

85.30.00.00-3 – Usługi pracy społecznej i podobnej

85312320-8 – Usługi doradztwa

  1. Szczegółowy opis zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług - wsparcia opiekuna osób miejsc całodobowych Ośrodka Interwencji Kryzysowej – Hostelu tj. pełnienia dyżurów przez opiekuna wspierających pobyt w OIK kobiet w ciąży, matek/ojców z dziećmi, zgodnie z ustalonym miesięcznym harmonogramem, obejmujących:

  • monitorowanie pobytu osoby korzystającej z OIK-Hostelu,
  • kontrola przestrzegania zasad pobytu w OIK-Hostelu, praw i obowiązków osób z niego korzystających, przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i przeciwpożarowych,
  • współpraca i wspieranie klientów w rozwiązywaniu ich problemów,
  • bieżące monitorowanie poziomu funkcjonowania społecznego i stanu zdrowia mieszkańców i reagowanie w sytuacji pogorszenia się stanu zdrowia czy zaprzestania zażywania leków (kryzys społeczny),
  • przyjmowanie osób/rodzin do OIK-Hostelu /wypełnienie koniecznych dokumentów, wydanie kluczy, pościeli i ręczników, wskazanie pokoju/,
  • wydanie jednorazowego podstawowego pakietu wstępnego,
  • zapoznanie klienta z Zasadami korzystania z OIK-Hostelu,
  • dbanie o utrzymania lokalu w należytym porządku i czystości – uczestnictwo wszystkich mieszkańców w pracach porządkowych zgonie z zaleceniami opiekuna,
  • mediacje w sytuacjach konfliktowych między osobami korzystającymi z OIK-Hostelu,
  • zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości,
  • sprawowanie pieczy nad OIK-Hostelem i jego właściwym użytkowaniem,
  • sporządzanie raportu z pełnionego dyżuru,
  • opiekun OIK-Hostel podczas pełnienia dyżuru ma prawo do wejścia do pokoju w trakcie pobytu klienta, a także w ramach kontroli doraźnych, również pod jego nieobecność.
    1. OIK przy PCPR w Lęborku ustalać będzie miesięczny harmonogram dyżurów w przypadku pobytu na miejscach całodobowych osób korzystających z Ośrodka w uzgodnieniu z wykonawcami wg kolejności zgodnie z wyborem najkorzystniejszych ofert, z tym, że ustala się jednocześnie, iż dla osób bezpośrednio realizujących zadania zlecenia:
  • obowiązywać będzie minimum 11 godzin przerwy między zmianami,
  • jeżeli Wykonawca realizować będzie zlecenie minimum 6 godzin – ma prawo do 15 minut przerwy, jeżeli minimum 8 godzin – ma prawo do 30 minut przerwy, jeżeli przez czas dłuższy niż 16 godzin – ma prawo do kolejnej przerwy w pracy trwającej co najmniej 15 minut – niniejsze przerwy będą wliczane w realizację zlecenia,
    1. W przypadku nieprzebywania ww. osób w OIK-Hostelu i interwencyjnego przyjęcia osoby/osób Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontaktu z Wykonawcą w każdym czasie celem wezwania go i ustalenia czasu realizacji zlecenia. Wymagana jest dyspozycyjność osób do realizacji zlecenia. Kolejność kontaktu z Wykonawcą nastąpi zgodnie z wyborem najkorzystniejszych ofert.
    2. Zamawiający przewiduje zaangażowania – zawarcie umów – z więcej niż jednym opiekunem miejsc całodobowych OIK-Hostelu, jednak ustalanie harmonogramów dyżurów i/lub wezwań do realizacji zlecenia następować będzie każdorazowo według kolejności zgodnie z wyborem najkorzystniejszych ofert. Kolejność wyboru najkorzystniejszych ofert określone będzie w protokole wyboru najkorzystniejszej oferty.
    3. W każdym 26 dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc ustalanego harmonogramu, do godziny 10.00 Wykonawca przekaże wykaz (na e-mail: pcpr@pcprlebork.pl) – wskazanie terminów i godzin możliwej realizacji zadania Zamawiającemu. W tym samym dniu do godziny 15.00 Zamawiający na podstawie otrzymanych wykazów sporządzi harmonogram na kolejny miesiąc.
    4. Miejsce realizacji: realizacja zlecenia następuje w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego – na terenie powiatu lęborskiego - w siedzibie przy ul. Stefana Okrzei 15 w Lęborku i/lub w zakresie wsparcia osoby/osób przebywających w OIK-Hostelu w innych miejscach wg potrzeb tych osób zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego np. wsparcie podczas wizyty na SOR, itp.
    5. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia we współpracy z Zamawiającym, przedstawicielami OIK, ośrodków pomocy społecznej z terenu powiatu lęborskiego oraz ze służbami prowadzącymi zabezpieczenie osoby/osób w OIK,
    6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania, o każdym czasie, przedstawiciela Zamawiającego o sytuacjach bezpośrednio zagrażających życiu i zdrowiu osób przebywających w OIK-Hostelu – na nr tel. 504146618 lub 604973678 lub 784288938.
    7. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia dokumentacji:
      1. z pełnionego dyżuru opiekuna osób miejsc całodobowych OIK-Hostelu – zgodnie z poleceniem i wzorem ustalonym przez Zamawiającego – protokoły Wykonawca zdaje niezwłocznie po zakończeniu dyżuru,
      2. rachunek lub fakturę za faktycznie przeprowadzone godziny realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedkłada nie częściej niż raz w miesiącu,
      3. do każdego rachunku/faktury Wykonawca załącza protokół zdawczo-odbiorczy z realizacji zdania ze wskazaniem: imienia i nazwiska osoby objętej wsparciem, terminu i czasu trwania spotkania dla każdej z osób realizujących zadanie - protokół odbioru ewidencji godzin
        i zadań (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca)

 

4. Okres realizacji/harmonogram:

  1. Planuje się termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku – zgodnie z ustalonymi miesięcznymi harmonogramami i dokonanymi wezwaniami Zamawiającego.
  1. Planuje się wykonanie przedmiotu zamówienia wedle następującego harmonogramu – z zastrzeżeniem przebywania w OIK-Hostelu osoby/osób. Godziny realizacji harmonogramu ustala Zamawiający z uwzględnieniem możliwości rezygnacji w każdym czasie z ustalania dyżurów:

Lp.

Okres realizacji

Planowany zakres

1.

W razie zaistnienia potrzeby do 31.01.2024

pon.-pt. - w godz. 19.30-7.30

sob.-niedz. i dni ustawowo wolne (święta)

w godz. 7.30-19.30 i 19.30-7.30

2.

1-29.02.2024

3.

1-31.03.2024

4.

1-30.04.2024

5.

1-31.05.2024

6.

1-30.06.2024

7.

1-31.07.2024

8.

1-31.08.2024

9.

1-30.09.2024

10.

1-31.10.2024

11.

1-30.11.2024

12.

1-31.12.2024

  1. Harmonogramy realizacji zlecenia sporządzane będą w okresie miesięcznym, z zastrzeżeniem pobytu w danym okresie osoby/osób w OIK-Hostelu. W przypadku przyjęcia osoby w trakcie miesiąca harmonogram zostanie sporządzony w terminie do 3 dni roboczych, z zastrzeżeniem kontaktu telefonicznego i/lub e-mail i/lub sms w każdym czasie.
  2. W każdym 26 dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc ustalanego harmonogramu, do godziny 10.00 Wykonawca przekaże wykaz (na e-mail: pcpr@pcprlebork.pl) – wskazanie terminów i godzin możliwej realizacji zadania Zamawiającemu. W tym samym dniu do godziny 15.00 Zamawiający na podstawie otrzymanych wykazów sporządzi harmonogram na kolejny miesiąc.

 

  1. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem:
  2. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (ul. Stefana Okrzei 15 w Lęborku, pok. 214 (sekretariat)) lub przesłać pocztą (ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork) (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
  3. Istnieje możliwość przesłania oferty wraz z załącznikami drogą elektroniczną – zeskanowane dokumenty - na skrzynkę elektroniczną PCPR w Lęborku: na e-mail (pcpr@pcprlebork.pl),
    z tym, że w przypadku przesłania oferty na w/w adres e-mail, przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie kompletnych dokumentów w formie oryginalnej. 
  4. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów świadczenia usług.
  5. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
  6. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanego przedmiotu zamówienia.

 

  1. PO WYKONANIU USŁUGI WYKONAWCY ZA WYKONANIE PRZEDMIOTU UMOWY PRZYSŁUGUJE WYNAGRODZENIE: Tytułem wynagrodzenia Zamawiający zapłaci, a Wykonawca otrzyma kwotę z tytułu faktycznie przeprowadzonych godziny realizacji przedmiotu zamówienia - tj. świadczenie usługi opiekuna osób miejsc całodobowych OIK-Hostelu – w wysokości zgodnie z zawartą umową (kwota brutto wraz z pochodnymi), w  terminie 14 dni od dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej rachunku/faktury oraz wymaganej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: rachunku/faktury oraz protokołów realizacji zdania i protokołów odbioru ewidencji godzin i zadań.

 

  1. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST RÓWNIEŻ DO:
  • Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
  • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
  • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za osobę/osoby przebywające w OIK-Hostelu podczas dyżurów,
  • przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia do dnia 31.12.2029 r. w sposób zapewniający ich dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu ich archiwizacji oraz przekazania wszelkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów związanych z realizacją umowy do Zamawiającego;
  • zachowania w poufności - zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej ustaniu - wszelkich danych osobowych, do których Wykonawca miał dostęp;
  • Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
  • udostępnienia Zamawiającemu oraz instytucjom uprawnionym do kontroli Zamawiającego wglądu do dokumentów, związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia;
  • Wykonawca przedłoży Zamawiającemu rzadziej niż raz na kwartał i nie częściej niż raz w miesiącu: protokoły odbioru ewidencji godzin i zadań, a także rachunek/fakturę.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca nie znajduje się w sytuacji ekonomicznej
    i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia tj. nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
    1.     Wymagania odnośnie uprawnień, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

Niezbędne kwalifikacje (kwalifikacje spełnione łącznie)-osoby, które:

  • posiadają wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie lub inne wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych
  • i jednocześnie posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w pracy obejmującej zadania związane z wystąpieniem sytuacji kryzysowych, wsparciem osób, współpracy z jednostkami pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,
  • nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo,
  • nie widnieją w rejestrze Ministerstwa Sprawiedliwości – sprawców przestępstw na tle seksualnym z dostępem ograniczonym.
    1. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty:
    2. oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia - załącznik nr 2,
    3. wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia – na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia, wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe: dyplomy, referencje, świadectwa pracy lub oświadczenia pracodawców (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). Ponadto załącznik nr 3a składają Wykonawcy na potwierdzenie dysponowania wskazanymi w ofercie osobami bezpośrednio realizującymi zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń wg innego wzoru, jednak ich treść powinna wskazywać na oddanie do dyspozycji Wykonawcy,
    4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – wówczas Wykonawca składa załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
    1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu na druku formularza ofertowego według wzoru załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
    2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w ogłoszeniu.
    3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
    4. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w pkt. VII (załączniki nr 2-5 oraz 7 wraz z kserokopiami).
    5. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
    6. W ofercie należy wymienić cenę za 1 godzinę zegarową  (zgodnie z załącznikiem nr 1):
    7. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie zobowiązania wynikające
      z ogłoszenia. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i musi zawierać wszelkie składniki związane z wykonaniem zamówienia.
    8. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji zamówienia, m.in. koszt wszelkich opłat o charakterze publicznym, w szczególności: koszty składek na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy do których odprowadzania zobowiązany jest zamawiający (Pracodawca). W przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, a ubiegającej się o realizację zamówienia – przez cenę brutto rozumiemy cenę, od której odprowadzane będą składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy oraz inne przewidziane prawem narzuty na wynagrodzenie, w przypadku i w wysokości prawem przewidzianych (w zależności od tego czy osoba pracuje/nie pracuje/jest emerytem/rencistą itp.);
    9. Cena oferty winna uwzględniać stawkę podatku VAT obowiązującą na termin składania ofert. Wykonawca obowiązany będzie do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia faktury;
    10. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    11. Do porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
    12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    13. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i Zamawiającego, z dopiskiem:

„Oferta dotyczy:

Świadczenie usługi

  1. Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, co uniemożliwiałoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Przewiduje się wówczas termin maksymalnie 7 dni od dnia wezwania do doręczenia takiej informacji, z tym, że Zamawiający zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, e-mail lub fax.

 

  1. MIEJSCE i TREMIN SKAŁADANIA OFERT:
    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku, ul. Stefana Okrzei 15, 84-300 Lębork, pok. 212 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
    2. Istnieje możliwość przesłania oferty wraz z załącznikami drogą elektroniczną – zeskanowane dokumenty - na skrzynkę elektroniczną PCPR w Lęborku: na e-mail (pcpr@pcprlebork.pl), z tym, że w przypadku przesłania oferty na w/w adres e-mail, przed podpisaniem umowy wymagane jest dostarczenie kompletnych dokumentów w formie oryginalnej. 
    3. Termin składania ofert: do 29.01.2024 roku, do godz. 10.00.
    4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2024 roku o godz. 10.00.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT:

Kryteriami wyboru oferty są:

  1. Cena – 100%.

Kryterium cenowemu podlega cena za 1 godzinę zegarową świadczenie usługi opiekuna osób miejsc całodobowych – Hostelu OIK.

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzy­ma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

(Cn/Cof.b. x 100) x 100% = liczba punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 – wskaźnik stały,
70% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Zamawiający przyjmie do obliczeń punktów średnią arytmetyczną (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku). Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów - maksymalnie 100 punktów.

 

Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający jednokrotnie wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

Zamawiający udzieli zamówienia – zawrze umowy z Wykonawcami, którzy spełniać będą wymagania oferty – najwyżej z 10 Wykonawcami, jednak ustalenie harmonogramów realizacji zlecenia i/lub wezwanie Wykonawców do realizacji zlecenia w przypadkach przyjęcia osoby/osób do OIK-Hostelu odbywać się będzie według kolejności wyboru najkorzystniejszejszych ofert – z zastrzeżeniem ustaleń wskaznych w pkt III.3. ppkt 1-3.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska (mimo ww. wezwania) tę samą ilość punktów (bilans ceny), Zamawiający wybierze w pierwszej kolejności do ustalania harmonogramu lub wezwania Wykonawcy – oferty biorąc pod uwagę posiadane, wskazane w ofercie, wykształcenie wg następującej kolejności – na kierunku:  psychologia, pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie, inne wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych. W przypadku wyboru osób o wykształceniu innym w zakresie nauk humanistycznych oraz w przypadku posiadania tożsamego ww. wykształcenia – brane będzie pod uwagę przy ustalaniu harmonogramu lub wezwania Wykonawcy – ilość lat doświadczenia zawodowego w pracy obejmującej zadania związane z wystąpieniem sytuacji kryzysowych, wsparciem osób, współpracy z jednostkami pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej – im dłuższe doświadczenie wskazane w ofercie, tym wyższa pozycja w kwalifikacji osoby do pierwszeństwa wskazania terminów dyżurów w harmonogramie.

 

  1. OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:
  • Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. VII ogłoszenia.
  • Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
  • Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
  • Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
  • Wykonawca nie udokumentuje we wskazany w ogłoszeniu sposób i formie kwalifikacji i doświadczenia osób realizujących usługę.

 

 

 

 

WARUNKI ZMIANY UMOWY

  1. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu.
  2. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
    1. zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
    2. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
    3. zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Zleceniobiorcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zleceniodawcę z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ogłoszeniu oraz nie niższe niż zaoferowane w ofercie (nie dotyczy Zleceniobiorcy – osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej),
  3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia ilości przeprowadzenia interwencji, możliwe będzie udzielenie zamówienia w tym zakresie w większej ich ilości. Zmiana ta może wystąpić przy zachowaniu wysokości ceny jednostkowej bez zmian i w terminach uzgodnionych z Wykonawcą.
  4. W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania umowy, podejmą w dobrej wierze rokowania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu. Jeżeli rokowania, o których mowa powyżej nie doprowadzą do polubownego rozwiązania sporu w terminie 7 dni od pisemnego wezwania do wszczęcia rokowań, spór taki Strony poddają rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla Zleceniodawcy.
  6. Umowę sporządzi się w trzech jednakowo brzmiących egzemplarzach, z czego jeden otrzymuje Zleceniobiorca, a dwa - Zleceniodawca.

 

XII. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
  2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną oraz zostaną opublikowane na stronie www.pcprlebork.pl

 

XIII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków – załącznik nr 2
  3. Wykaz osób – załącznik nr 3
  4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 3a
  5. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 4
  6. Wzór oświadczenia dot. zbioru danych - załącznik nr 5  
  7. Wzór umowy - załącznik nr 6
  8. Życiorys zawodowy – załącznik nr 7

 

Bogusława Lis-Zielińska

Dyrektor PCPR w Lęborku

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

05.04.2024

05.04.2024 - 07.06.2024 , 12:00 - 16:00

Szkoła dla Rodziców »

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30